دانلود بازی Total Tank Simulator برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Total Tank Simulator برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

208

1399/3/4

05:54


Total Tank Simulator یک بازی شبیه ساز مبارزات جنگ جهانی دوم است که با سبک فیزیک-محور و گرافیک منحصربه‌فرد خود تفاوت زیادی با بازی‌های واقع گرایانه‌ای مانند Battlefield V دارد. این بازی به طور اختصاصی برای پی سی توسعه داده شده است. مشخصاً این بازی بسیار سبک‌تر از بازی‌های شبیه‌ساز و واقع‌گرایانه‌ای مانند Call of Duty یا Battlefield است اما Total Tank Simulator توجه ویژه‌ی خود را روی گیم پلی و تنوع ابزار و لوازم بازیکنان متمرکز کرده است. در Total Tank با تانک‌ها، پیاده نظام و هواپیماها سروکار داریم و انیمیشن و گرافیک خاص این بازی، وعده‌ی تجربه منحصربه‌فردی را از اولین پروژه اختصاصی استودیوی Noobz from Poland می‌دهد.

Total Tank Simulator PC-CODEX

دانلود-بازی-Total-Tank-Simulator

مطالب مرتبط

تاکنون سه حالت مختلف بازی برای Total Tank Simulator تأیید شده است. حالت سندباکس امکان طراحی همه چیز را به بازیکنان خلاق این بازی می‌دهد و در واقع جنبه‌ی شبیه‌سازی این بازی را بر عهده دارد. علاوه بر این، حالت دیگری به نام Shadow Mode نیز در بازی تعبیه شده که بازیکنان با تلاش برای زنده ماندن تا جایی که امکان دارد، می‌توانند مهارت‌های خود را به چالش بکشند. حالت سوم نیز همان حالت Campaign یا بخش داستانی بازی است.

در هر یک از حالت‌های بازی Total Tank شش گروه مختلف و ۵۰ نقشه و صدها واحد و تجهیزات متنوع در دسترس است. این بازی شبیه هیچ یک از تجربیات قبلی ۵۰۵ گیمز نیست و می‌تواند آغازگر مسیر جدیدی در مجموعه‌ی بازی‌های این شرکت باشد.

استودیو ۵۰۵Games مجموعه‌ بازی‌های بسیار متنوعی دارد. در حالی که این شرکت بازی‌های سنگینی مانند Control و نسخه پی سی Death Stranding را در کاتالوگ خود دارد، بازی‌های مسقل و کوچکی مانند Laser League و Last Day of June نیز در میان آثار آن به چشم می‌خورد. ۵۰۵Games امروز بازی جدیدی را به این دسته اضافه کرده و Total Tank Simulator نام جدیدترین اثر این شرکت است که توسط استودیوی Noobz from Poland توسعه پیدا کرده است.

منبع توضیحات: زومجی

info

Play as a commander deciding your army configuration and tactical deployment on the field on massive battles. But also experience first line action instantly by taking control of individual units on the fly, from tanks or planes to snipers and more.

From infantry to aircraft, super-secret projects or tanks, LOTS of tanks… there are over 200 different units at your disposal, seriously – check them out! You won’t run out of maps either. With more than 50 unique maps you will never know if your next battle is going to be deep in the Sahara Desert, in the green fields of Europe or in the snowy plains of Russian Taiga.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-7600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia 960
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia 1060
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Total Tank Simulator-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو