دانلود بازی Monster Train برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Monster Train برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

154

1399/3/4

06:24


بازی Monster Train اثری استراتژیک و روگ‌لایک می‌باشد که باید با استفاده از کارت‌هایی که بدست می‌آورید، عرشه خود را بسازید. شما سوار قطاری می‌شوید که مقصدش جهنم است و باید از تصمیمات تاکتیکال خود به بهترین نحو استفاده کنید تا در میادین نبرد پیروز شوید. این بازی از مبارزات درلحظه و کاملا چالش‌برانگیز بهره‌مند است که البته قابلیت مالتی‌پلیر نیز دارد. شما می‌توانید مراحل و نبردهای خود را به‌صورت نامحدود تکرار کنید و هربار چالش‌های جدیدی پیش روی شما باشد. همین امر باعث می‌شود که بازی “قطار هیولا” اثری جاودانه برای علاقه‌مندان سبک خود باشد. اگر از طرفداران بازی Slay The Spire هستید، قطعا جایگزین مناسب برای آن می‌توانید این بازی باشد.

Monster Train PC-PLAZA

دانلود-بازی-Monster-Train

مطالب مرتبط

در بازی Monster Train بیش از ۲۲۰کارت متنوع طراحی شده است، ۵ کلن برای هیولاها درنظر گرفته شده که هرکدام دارای گیم‌پلی کاملا منحصربه‌فرد خود هستند، هر کلن دارای ۱۰سطح بوده که قابلیت آنلاک‌شدن دارند و کارت‌های جدیدی را به عرشه‌ی شما اضافه خواهند کرد. قابلیت آپگریدکردن قهرمان اصلی کلن خود را به کررات خواهید داشت. بیش از ۸۸ غنیمت در این بازی وجود دارند که می‌توانید برای بدست‌آوردن آن‌ها مبارزه کنید. هر کارت شما قابلیت ۲بار آپگریدشدن را دارد. بیش از ۲۱واقعه تصادفی و ۲۵سطح متنوع سختی در بازی تعبیه شده است. خبر خوب این‌که هربار اجرای بازی، گیم‌پلی متفاوت خود را خواهد داشت و امکان تکراری‌بودن مبارزات شما نزدیک به صفر است.

info

Hell has frozen over. Only you can protect the final burning pyre from the forces of heaven and restore the inferno. Monster Train brings a new strategic layer to roguelike deck building, with three vertical play fields to defend.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: IGP or better
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Monster Train-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو