محمود واعظی،  با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور رئیس جمهوری و اقشار مختلف و نخبگان کشور در ماه رمضان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ماه مبارک رمضان‌ از ابتدای دولت تدبیر و امید، فرصتی مغتنم برای گفت‌وگوی اقشار مختلف و نخبگان با رئیس‌جمهور بوده است. گفت‌وگوهای سازنده‌ای که رئیس‌جمهور در آنها بیشتر شنونده است و عمده‌ی وقت به بیان دغدغه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های مدعوین می‌گذرد. این جلسات از آنجا که اهمیت ویژه‌ای برای رئیس‌جمهور دارد، در تمام سال‌های گذشته به طور مرتب برگزار شده بود. امسال هم که میهمان ناخوانده کرونا شرایط ویژه‌ای را در کشور بوجود آورده، تلاش کردیم این سنت حسنه دچار وقفه نشود.

در دیدارهای امسال البته به جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، توفیق میزبانی از تعداد کمتری از عزیزان را داشتیم و ناگزیر شدیم جلسات را بدون ضیافت افطار برگزار کنیم. شکل‌ و شمایل متفاوت این جلسات البته از رونق آنها نکاست و خوشبختانه گفت‌وگوهای بسیار مفید و موثری با مشارکت و استقبال بسیار خوب اساتید، کارشناسان و صاحب‌نظران از اقشار مختلف شکل گرفت.

گفت‌وگوی جمهور و رئیس‌جمهور از راهبردهای مبنایی دولت تدبیر و امید است که جلسات ماه مبارک رمضان نمادی از آن به شمار می‌رود. خوشحالیم که به رغم مشکل شیوع کرونا اجازه ندادیم این سنت نمادین به محاق برود و خدشه‌ای در دیدارها صمیمانه‌ی یادشده بوجود بیاید.»