قیمت و شرایط خرید محصولات جدید سایپا اعلام شد

منبع: روزیاتو

108

1399/3/4

19:37


قیمت محصولات جدید سایپا در روزهای اول خرداد ماه ۹۹ اعلام شد. قیمت خودرو در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۸، افزایش قابل توجهی پیدا کرده به گونه ای که شاهد حماسه پراید ۹۰ میلیون تومانی هستیم. تراژدی تلخی که چند سال پیش، باور پذیر نبود و الان، تورم انتظاری، آن را برای اذهان عمومی، آسان کرده است و باید در شرایط کنونی اقتصاد و صنعت، منتظر پراید ۹۰ میلیون تومانی باشیم.

صنعت خودروسازی کشور که وضعیت بغرنجی دارد، پس از گذشت ۴۰ سال نتوانسته خود را با کف انتظارات عموم مردم همراه کند و میزان نارضایتی ها سال به سال در حال افزایش است. خودرو در سال ۹۹ حتما افزایش بیشتری را تجربه خواهد کرد و مثل دلار و طلا و سکه، روند صعودی دارد.

اما برای بسیاری که ارزش سهامداری بلند مدت را می دانند، نگهداری سهام خودروسازها و قطعه سازهای خودرو، سودآوری به مراتب بیشتری از خرید و نگهداری خودرو و نوسان گیری دارد. طبق بخشنامه جدید سایپا، مبلغ ودیعه پیش از قرعه کشی که نیمی از مبلغ ارزش نهایی خودرو است، برای محصولات مختلف این شرکت به شرح زیر است:

  • محصول تیبا ۲۷ میلیون تومان
  •  تیبا۲ مبلغ ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • ساینا ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
  • وانت ۱۵۱ مبلغ ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
  • نیسان دوگانه سوز ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
  • نیسان دیزل ۷۸ میلیون تومان
  • پیکاپ دوکابین ریچ ۱۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
  • تیبا sx رینگ فولادی به قیمت ۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
  • تیبا ex رینگ فولادی ۶۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان
  • ساینا sx رینگ فولادی ۶۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان
  • سایپا ۱۵۱ se وانت ۴۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان
  • ۱۵۱ آپشنال رینگ آلومینیوم وانت ۶۹ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان

موعد تحویل خودروهای سایپا، ۹۰ روز پس از تاریخ ارایه و تایید نهایی چک ها بوده و زمان واریز وجه مابه التفاوت ۴۸ ساعت پس از اعلام نتایج است. همچنین سه میلیون و ۹۱۰ هزار تومان از بهای هر خودرو طی یک فقره چک با موعد بازپرداخت ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ دریافت می شود و به واسطه این میزان تسهیلات سند خودرو در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می ماند.

سایپا

تابلو سهم سایپا در سامانه تی اس ایی که با فروش محصولات، سودآوری شرکت افزایش یافته و قیمت سهم را بالا می برد

شرکت سایپا با مجوز ستاد تنظیم بازار افزایش نرخ ۳۰ درصد محصولات خانواده تیبا و ساینا را جهت فروش فوق العاده عید فطر اعلام کرد. تمامی محصولات سایپا در روز ثبت نام به یک چشم بهم زدن تکمیل ظرفیت میشه و تحویل خودرو براساس قرعه‌کشی خواهد بود. خساپا به دلیل افزایش نرخ ۳۰ درصدی محصولاتش مشمول افشای اطلاعات با اهمیت نوع الف روی کدال و بازگشایی بدون محدودیت خواهد بود.

شرکت خودروسازی سایپا با نماد خساپا، در گروه خودرو و ساخت قطعات بورس ایران است و ۱۹۵ میلیارد قطعه سهم بوده و ۲۲ درصد آن، شناور می باشد. قیمت هر سهم خساپا در ۳۱ اردیبهشت ۹۹، ۱۷۲ تومان بود. افرادی که سهامداران خساپا هستند، این سهم ارزشمند را تا بهار ۱۴۰۰ شمسی نگهدارند و بیش از ۱۰۰ درصد سود خالص را شکار کنند. نگهداری بسیاری از سهام خودروسازی و قطعه سازی را در سال ۹۹، توصیه می‌کنیم.

طرح فروش فوق العاده به روش اعتباری محصولات ایران خودرو و سایپا از ساعت ۸ صبح چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۷ آغاز و تا تاریخ ۹۹/۰۳/۱۴ ادامه دارد. هر سوالی درباره شرایط خرید و قیمت محصولات شرکت سایپا پس از عید سعید فطر دارید، مراتب را از طریق بخش ارتباط سایت سایپا در نشانی saipacorp.com به اشتراک بگذارید.

داستان سامانه امتا

به موارد زیر توجه کنید:

  • ثبت‌نام فقط یک خودرو با کد ملی منحصر به فرد امکان داد.
  •  سن  متقاضی باید بالای ۱۸ سال باشد
  •  فاصله زمانی تا آخرین خرید خودرو از سایپا و ایران‌خودرو، در رهن بودن خودرو تا یک سال به واسطه اعطای تسهیلات و عدم امکان صلح از جمله اقداماتی است که سایپا پیشتر برای جلوگیری از واسطه‌گری انجام داده است.
  • با همکاری سازمان توسعه تجارت سامانه احراز اطلاعات فردی موسوم به “امتا” راه‌اندازی شده تا با استفاده از آن، مشخصات شناسنامه‌ای، شماره حساب بانکی و شماره تلفن همراه متقاضیان خرید خودرو را با هم مطابقت شود.؛ چرا که ضروری است اطلاعات هویتی و کد ملی متقاضی با شماره حساب واریز وجه مطابقت کامل داشته باشد تا امکان بازگشت پول به حساب مشتریان در صورت عدم انتخاب در قرعه‌کشی فراهم باشد.

در اجرای این طرح ابتدا متقاضیان ثبت نام خودرو به وب سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا مراجعه کرده و با درج مشخصات کامل، مراحل پیش ثبت‌نام را انجام داده و نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت می‌کنند. سامانه “امتا” طی یک هفته و به صورت اتوماتیک، ثبت‌نام‌های انجام شده و اطلاعات مشتریان را بررسی و راستی آزمایی می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو