کاهش ۴۰درصدی سفر به استان‌های شمالی

منبع: برترین ها

83

1399/3/5

03:19


فرمانده ویژه پلس راه شرق استان تهران گفت: سال‌های گذشته در پایان ماه مبارک رمضان در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی ترافیک سنگین داشتیم و امسال به دلیل رعایت شرایط کرونا شاهدکاهش ۴۰درصدی سفرها هستیم.

ایرنا: فرمانده ویژه پلس راه شرق استان تهران گفت: سال‌های گذشته در پایان ماه مبارک رمضان در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی ترافیک سنگین داشتیم و امسال به دلیل رعایت شرایط کرونا شاهدکاهش ۴۰درصدی سفرها هستیم.

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه یکشنبه ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: مسیرهای هراز، لاسم، پارک جنگلی آمل، تونل امامزاده هاشم(ع)، فیروزکوه، شیرگاه و گدوک نسبت به سال‌های گذشته در زمان مشابه خلوت تر هستند.

وی ادامه داد: در تعطیلات پیش رو با توجه به افزایش حجم ترافیک، جاده هراز در روزهای پنجم و ششم خرداد با اعمال محدودیت ترافیکی یکطرفه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این محدودیت طی روزهای پنجم، ششم و نهم خرداد از ساعت ۱۳ آمل به سمت تهران و از ساعت ۱۶تهران به طرف آمل یکطرفه خواهد بود و تا ساعت ۲ بامداد توسط ماموران پلیس راهور اعمال خواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد خودروها در جاده هراز و فیروز کوه به سمت استان‌های شمالی و در محور امام رضا (ع) بدون گره ترافیکی در جریان است.

محبی با اشاره به اهمیت مدیریت زمان سفر در تعطیلات پیش رو،خاطر نشان کرد: رانندگان بازگشت از سفر را مدیریت کنند تا به گره ترافیکی برخورد نکنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با تاکید بر رعایت کامل مقررات توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: رعایت فاصله طولی مناسب با خودروها، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجازو انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و حین مسافرت سفری ایمن را برای رانندگان و مسافران رقم می زند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو