محسنی نسب: نمایندگان مجلس بدانند که مردم با سینما قهر کرده اند

منبع: سینما پرس

41

1399/3/5

11:04


سینماپرس: محسنی نسب گفت:نمایندگان مجلس باید بدانند و آگاه باشند مردم با سینما قهر کرده اند و کمتر از یک درصد برای دیدن فیلم می‌روند.

محسن محسنی‌نسب

سینماپرس: محسنی نسب گفت:نمایندگان مجلس باید بدانند و آگاه باشند مردم با سینما قهر کرده اند و کمتر از یک درصد برای دیدن فیلم می‌روند.

به گزارش سینماپرس، محسن محسنی نسب نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگاران جوان،درباره مهمترین خواسته اش از نمایندگان مجلس یازدهم  گفت: پایه هر کشوری فرهنگ است یعنی طبیعتا انسان اول مسیر را پیدا می‌کند بعد در آن مسیر سازندگی را انجام می‌دهد.

او افزود:اصلی‌ترین و ریشه ای‌ترین کاری که هرکشوری باید انجام دهد نگاه کارشناسانه و درست به مسائل فرهنگی و از همه مهم‌تر سینماست، چون سینما به عنوان هنر هفتم جامع تمام هنرها و فرهنگ‌ها و تاثیرگذارترین است.

این کارگردان بیان کرد: سال‌ها در قوه مقننه و مجریه به حوزه سینما بی توجهی شده است و امیدوارم با توجه به فضای موجود در مجلس، نمایندگان به نتیجه و برنامه ریزی برسند که در سال‌های آینده سینما حتما رشد کند.

محسنی نسب گفت: این عزیزان باید بدانند و آگاه باشند مردم با سینما قهر کرده اند، کمتر از یک درصد برای دیدن فیلم می‌روند، نسبت به فرهنگ بی تفاوت شده اند و اساسا سینما رفتن در سبد تفریحاتشان وجود ندارد و این برای جامعه‌ای که ادعای یک حکومت دینی و فرهنگی و ایدئولوژیک دارد، فاجعه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو