سر انجام رابطه مسعود و تینا وصال در بچه مهندس ۳ + آیا تینا وصال و مسعود ازدواج می کنند؟

منبع: کولاک

506

1399/3/5

11:22


سر انجام رابطه مسعود و تینا وصال در بچه مهندس ۳ آیا تینا وصال و مسعود ازدواج می کنند؟ آیا عاقبت این شخصیت در سریال بچه مهندس ۳ ازدواج است؟ سریال بچه مهندس ۳ در هر قسمت جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌شود. درحالی‌که ازدواج جواد جوادی و مژگان یکی از موضوعات مهم این سریال بود حالا باید این پرسش را نیز مطرح کرد که آیا مسعود تابش با تینا وصال ازدواج می‌کند؟

رابطه مسعود و تینا وصال در بچه مهندس ۳

رابطه مسعود و تینا وصال در بچه مهندس ۳

تینا وصال با بازی فرناز رهنما مدیر کارخانه‌ای است که جواد جوادی و دو عضو دیگر گروه جهت یعنی مسعود تابش با بازی سعید کریمی و قاسم با بازی محمود خسرومنش در آن کار می‌کنند و قرار است بابت پایان‌نامه‌شان نیز حمایت مالی دریافت کنند.

مسعود در سکانسی از سریال بچه مهندس ۳ خانم وصال را در میان جمع دوستانه تیم جهت تینا صدا می‌زند و همین باعث حساسیت جواد و قاسم می‌شود. از سویی وقتی تینوش برادر تینا با او بر سر فروش خانه بگومگو می‌کند این مسعود است که جلو می‌رود و از تینا حمایت می‌کند.

این نشانه‌ها بیانگر آن است که مسعود به تینا وصال علاقه مند شده است. از سوی دیگر تینا نیز از این کار مسعود راضی است و این را در یادآوری آن دعوا و یک گفت‌وگوی دوستانه نشان داده است. بنابراین مقدمات این عشق فراهم شده است.

به گفته حسن وارسته، سرپرست نویسندگان سریال بچه مهندس، این سریال در فصل سوم تا پایان جوانی جواد جوادی و دوستانش ادامه دارد. یعنی باید تکلیف زندگی مسعود نیز مشخص شود.

جواد جوادی به مژگان علاقه دارد. قاسم با دختر دایی‌اش تشکیل خانواده می‌هد و دایی نادر که نقش او را عباسعلی نورایی بازی می‌کند به او کمک خواهد کرد. بنابراین فقط مسعود باقی می‌ماند.

بر سر ازدواج این دو چند مانع بزرگ وجود دارد. نخست خانواده مسعود است. پدر او به احتمال زیاد مخالفت خواهد کرد. در سوی دیگر برادر تینا نیز به این ازدواج رضایت نمی‌دهد. آیا این دو نفر می‌توانند این مانع را از سر راه بردارند؟

مانع بعدی موضوع اشتغال و مسایل مالی است. مسعود هنوز شغلی ندارد. از سویی کارخانه تینا در شرایط بدی است. این دو اگر به هم کمک کنند و البته با یاری جواد و قاسم می‌توانند این مانع را نیز از سر راه بردارند اما مسلما تینا در ابتدای امر رضایت نمی‌دهد و احتمالا کمی طول می‌کشد تا موافقت خودش را اعلام کند.

باید منتظر ماند و دید آیا واقعا این ازدواج سر خواهد گرفت یا خیر؟

[تعداد: 

۱   میانگین: 

۳/۵]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو