بازگشایی حرم‌های مطهر در شهرری و قم

منبع: برترین ها

145

1399/3/5

11:43


پس از بالغ بر دوماه درب‌های صحن‌های مطهر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به روی زائران بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: بنا بر مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از صبح امروز دوشنبه ۵خردادماه، صحن‌های حرم‌ مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به روی دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بازگشایی شد.

بازگشایی حرم‌های مطهر در شهرری و قم

تا اطلاع ثانوی، امکان زیارت ضریح مطهر و ورود به رواق‌ها میسر نیست و ساعت تشـرف به صحـن‌های آستان مقدس از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب خـواهد بود.

درب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) بازگشایی شد

پس از اینکه درب های حرم مطهر حضرت معصومه(س) با توجه به شیوع بیماری کرونا 26 اسفند ماه بسته شده بود، صبح امروز درب های حرم مطهر حضرت معصومه(س) بار دیگر به روی زائران گشوده شد.

با توجه به اعلام قبلی صورت گرفته صدها نفر از مردم قم و شیفتگان کریمه اهل بیت(س) در مراسم بازگشایی درب های حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافتند و پس از بازگشایی درب های حرم مطهر، به عرض ارادت به دخت موسی بن جعفر پرداختند.

بازگشایی حرم‌های مطهر در شهرری و قم

مراسم بازگشایی درب های حرم مطهر با مداحی حسن شالبافان و قرائت زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه(س) همراه بود و آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و فرماندار قم نیز در این مراسم حضور داشتند.

قرار است صحن های حرم حضرت معصومه(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی هر روز از ساعت 7 تا 19 پذیرای حضور زائران باشد اما نمازهای جماعت اقامه نمی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو