بازگشایی رستوران‌ها مشروط شد

منبع: برترین ها

32

1399/3/5

12:06


رئیس اتحادیه رستوران‌داران از آغاز فعالیت رستوران‌ها بعد از عید سعید فطر خبر داد و گفت: این اتفاق مشروط بر استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت پذیرش مشتریان است.

خبرگزاری ایلنا: رئیس اتحادیه رستوران‌داران از آغاز فعالیت رستوران‌ها بعد از عید سعید فطر خبر داد و گفت: این اتفاق مشروط بر استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت پذیرش مشتریان است.

علی اصغر میرابراهیمی با اعلام خبر بازگشایی رستوران‌ها بعد از عید سعید فطر گفت: تمامی رستوران‌هایی که از وزارت بهداشت کد رهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: توجه شود که فعالیت این رستوران‌ها مشروط بر استفاده از 50 درصدی از ظرفیت پذیرش مشتریان و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی در مشتریان است. همچنین آشپزها و تمامی کارکنان ملزم به استفاده از دستکش، ماسک و سفره‌های یک بار مصرف در میزهای سرو بوده و ظروف مورد استفاده نیز باید به طور مرتب شستشو و ضد عفونی شود.

همچنین خسرو ابراهیمی‌نیا رئیس اتحادیه تالارداران از ادامه تعطیلی این صنف به ایلنا خبر داد و گفت: کماکان در تعطیلی و بلاتکلیفی به سر می‌بریم و منتظر تصمیمات اتاق اصناف هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو