قاتل زنجیره ای دهه ۱۹۸۰ کره جنوبی به جرم خود اعتراف کرد؛ ۱۵ مورد قتل و ۳۰ مورد تجاوز

قاتل زنجیره ای دهه ۱۹۸۰ کره جنوبی به جرم خود اعتراف کرد؛ ۱۵ مورد قتل و ۳۰ مورد تجاوز


منبع: روزیاتو

190

1399/3/5

12:44


به نظر می رسد که عامل یکی از بی رحمانه ترین قتل های زنجیره ای در کره جنوبی به گناهان خود اعتراف کرده است. در جریان قتل های زنجیره ای بین سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ میلادی ۱۰ زن در منطقه Hwaseong استان گیونگی دو کره جنوبی پس از آنکه مورد تجاوز قرار گرفتند به طرز فجیعی به قتل رسیدند.

بعد از سال ها مردی در کره جنوبی به قتل این زنان و چند قربانی ناشناخته دیگر اعتراف کرده است.

با این حال پلیس محلی اعلام کرده به خاطر این اعترافات قصد ندارد پرونده قضایی تازه ای را در دادگاه های کره به جریان بیاندازد چراکه این مرد حدودا ۵۰ ساله همین حالا به اتهام تجاوز به خواهر کوچک همسرش و سپس قتل او به حبس ابد محکوم شده و در زندان به سر می برد.

ماه گذشته پلیس محلی گیونگی اعلام کرده که عامل قتل های زنجیره ای سی سال پیش در کره را شناسایی کرده است. حالا پلیس خبر داده که مظنون به ۹ مورد از این قتل ها اعتراف کرده و همچنین پنج قتل دیگر و البته ۳۰ مورد تجاوز را هم بر گردن گرفته است.

قتل ها زنجیره ای

این مظنون مدت ها بود که تحت بازجویی قرار داشت اما در هفته گذشته نظرش تغییر یافت و جزئیات تازه ای از اعمال بی رحمانه خود را به پلیس ارائه کرد. پلیس گیونگی گفته است که گرچه مظنون به این قتل ها اعتراف کرده اما حالا قصد دارد ادعاهای او را مجددا بررسی نماید تا از صحت این اعترافات مطمئن شود.

مقامات پلیس کره جنوبی اعلام کردند:

به طور طبیعی پلیس باید به جرائم رسیدگی کند و این پرونده به خاطر اهمیت زیادش و پرسش هایی که در سراسر کره ایجاد کرده به طور ویژه رسیدگی خواهد شد.

حالا خانواده قربانیان قویا خواستار روشن شدن حقیقت هستند. فرقی ندارد که چقدر زمان گذشته، در هر حال پلیس اینجاست تا پرده از راز این قتل ها کنار بزند..

گفتنی است خانواده قربانیان نمی توانند پرونده جدیدی را علیه فرد اعتراف کننده باز کنند چراکه طبق قوانین کره گشودن پرونده قضایی صرفا در بازه ۱۰ سال از وقوع جرم ممکن خواهد بود.

قاتل زنجیره ای دهه ۱۹۸۰ کره جنوبی به جرم خود اعتراف کرد؛ ۱۵ مورد قتل و ۳۰ مورد تجاوز

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو