آشنایی با شهر کادنی دینار در استان کردستان

آشنایی با شهر کادنی دینار در استان کردستان


منبع: تاپ تراول

141

1399/3/5

13:03


خرید بلیط هواپیما

کادنی دینار

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول شما را با شهر کادنی دینار در استان کردستان آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به استان کردستان را دارید با ما همراه باشید


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


شهرستان کانی دینار یکی از شهرستانها نزدک به شهر مربوان است که در فاصله 5 کیلومتر از آن قرار دارد. و یکی از شهرهای نوپا در استان کردستان به حساب می آید.

یکی از معضلات و مشکلات مهم موجود در این شهر وجود مرغداری های متعددی است که بوی تعفن آنها مردم را آزار می دهد و همچنین بوی تعفن فاضلابی است که وارد رودخانه موجود در این شهر می شود و این امر نیر نارضایتی مردم را در پی داشته و آنها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.قسمتی از فاضلاب مریوان وارد رودخانه موجود در این شهر می شود و هرچند تصفیه خانه این شهر راه اندازی شده و مشغول به فعالیت است و تا اندکی از بوی تعفن آن نیز کاسته شده اما هنوز بوی زیادی داشته و مردم را آزار می دهد.

کادنی دینار

تخفیفان

بیشترین تولید کلاش مربوط به شهر مریوان و محله جوجه سازی در شهر کانی دینار است و روستاهایی از شهر مریوان هستند که هرکدام سازنده بهترین قسمت این کفش اند و از این لحاظ شناخته شده اند به عنوان نمونه روستای ناو و هجیج بهترین بافت(رویه) کلاش و روستای دل معروف به ساخت بهترین زیره کلاش هستند.

کادنی دینار


مقالات بیشتر بخوانید : 


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو