بیوگرافی سیدارت مالهوترا + زندگی شخصی و ایسنتاگرام | معرفی فیلم های سیدارت مالهوترا

منبع: کولاک

435

1399/3/5

14:27


زندگینامه کامل و بیوگرافی سیدارت مالهوترا به همراه زندگی شخصی و ایسنتاگرام همچنین معرفی فیلم های سیدارت مالهوترا به همراه اطلاعات تکمیلی در اینجا. سیدارت مالهوترا یکی از بازیگران جوان، مشهور و پرطرفدار سینمای هند است. او فعالیت هنری خود را از سن ۱۸ سالگی با مدلینگ آغاز کرد اما از آنجایی که فعالیت در این حرفه برای او رضایت بخش نبود و سعی داشت وارد سینما شود به عنوان دستیار کارگردان کنار کارن جوهر در فیلم «نام من خان است» در سال  ۲۰۱۰ کسب تجربه کرد.

بیوگرافی سیدارت مالهوترا

بیوگرافی سیدارت مالهوترا

در سال ۲۰۱۲ با فیلم تینجری «دانش آموزان سال» وارد سینما شد و به یک ستاره تبدیل شد. مالهوترا قامتی بلند و اندامی ورزیده دارد و فیزیک ایده ال برای آثار اکشن دارد و غالبا در ایفای نقش در فیلم های اکشن طوری موفق تر بوده است و می توان گفت تعداد قابل توجهی از فیلم های او اکشن هستند. سیدارت مالهوترا آثار شکست خورده زیادی در کارنامه کاری خود ثبت کرده اما موج محبوبیت او باعث شده از میدان به در نشود و یکی از ستاره های  برتر سینمای هند باشد.

سیدارت مالهوترا ۱۶ ژانویه سال ۱۹۸۵ میلادی در دهلی در خانواده ای پنجابی به دنیا آمد. پدر او، سونیل مالهوترا  یک کاپیتان بازنشسته  نیروی دریایی بازرگان است و مادرش خانه دار است. یک برادر بزرگتر از خود به نام هارشد دارد که کارمند بانک است.  او از دانشگاه شهید بگت سینگ دهلی فارغ التحصیل شده است. او در سن ۱۸ سالگی وارد حرفه مدلینگ بود اما بعد از  ۴ سال با اینکه در حرفه موفق بود آن را رها کرد چراکه احساس میکرد این حرفه را دوست ندارد. سیدارت مالهوترا می گوید همیشه شاهرخ خان الگوی او و بازیگر ایده آل و محبوبش بوده است.

این چهره جوان که به بازیگری علاقه داشت برای بازی در یک اثر سینمایی به کارگردانی انوباو سینها تست داد و قبول شد اما از شانس بد او این پروژه متوقف شد. بعد از آن شانس همکاری با کارن جوهر در فیلم بزرگی همچون «نام من خان است» به عنوان دستیار کارگردان را بدست آورد و در سال ۲۰۱۲ کارن جوهر از او به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم تینیجری «دانش آموزان سال» استفاده کرد. بسیاری از منتقدین سینمایی بازی او را در این فیلم صاف و روان دانستند و این فیلم  به کاری پرفروش و موفق تبدیل شد.

بیوگرافی سیدارت مالهوترا

بیوگرافی سیدارت مالهوترا

دومین اثر سینمایی این بازیگر جذاب هندی « Hasee Toh Phasee»  محصول سال ۲۰۱۴  نام دارد که یک کار عاطفی کمدی است و در آن با پارینیتی چوپرا همبازی شد. این فیلم داستان عشق یک دانشمند و یک بیزنس من بی اعتماد به نفس را روایت می کند. شیمی بین پارینتی و سیدارت در این فیلم بسیار زنده و گیرا و احساسی بود و بسیاری از اهالی سینما او را با اسطوره ای بزرگ چون آمیتاب بچن مقایسه کردند که واقعا  فیزیک او هم بی شباهت به بچن بزرگ نیست. این فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و عملکرد آن در سینمای بین المللی می توان گفت بهتر هم بود.

دومین فیلم مالهوترا در سال ۲۰۱۴ یک کار مهیج عاطفی به نام «Ek Villain» به کارگردانی موهیت سوری بود. او در این فیلم نقش یک جنایتکار را بازی کرده که به خاطر عشق به یک دختر اصلاح می شود و زندگی درستی در پیش می گیرد. بازی او در این فیلم تماشایی و بی نظیر بود و این فیلم فورش خوبی در گیشه بدست آورد و مالهوترا با این فیلم توانست به عنوان یکی از بازیگران نسل جدید جایگاه خود را در سینمای هند تثبیت کند. در سال ۲۰۱۵ مالهوترا در فیلمی به نام «برادرها» به کارگردانی کارن مالهوترا که اقتباسی از فیلمی هالیوودی به نام « Warrior» بود نقش مکمل آکشی کومار را  بازی کرد. این فیلم نقدهایی منفی دریافت کرد و در گیشه شکست خورد.

مالهوترا در سال ۲۰۱۶ در فیلمی درام  خانوادگی به نام «کاپور و پسران» بازی کرد. این فیلم کاری موفق لقب گرفت. او در این فیلم برای دومین بار با عالیا بات همبازی شد. این فیلم به داستان زندگی دو برادر با شخصیت های کاملا متفاوت می پرداخت. در سال ۲۰۱۶ در یک فیلم کمدی عاطفی به نام «بار بار دکو» با کاترینا کایف همبازی شد. او در این فیلم نقش یک ریاضیدان را بازی کرده که در زمان سفر می کند.  این فیلم توسط کارن جوهر و فرهان اختر تولید شد و متاسفانه این فیلم او هم در گیشه شکست خورد.

در سال ۲۰۱۷ در یک فیلم اکشن عاطفی جذاب به نام « A Gentleman»  بازی کرد. جکلین فرناندز نقش مقابل او را در این فیلم ایفا کرده است. این فیلم در گیشه عملکرد خوبی نداشت و جزء کارهای ضعیف سال ۲۰۱۷ بود.  در همان سال در فیلم رمزآلود به نام «اتفاق» نقش مقابل سوناکشی سینها را بازی کرد. شاهرخ خان و همسرش گوری خان تهیه کنندگان این فیلم بودند. آکشی کانا دیگر چهره برجسته این فیلم بود. منتقدین نظر مثبتی نسبت به این فیلم داشتند اما در گیشه یک اثر ۱۰۰ درصد شکست خورده بود و نظر مخاطبین را جلب نکرد.

بیوگرافی سیدارت مالهوترا + عکس

بیوگرافی سیدارت مالهوترا + عکس

تنها فیلم اکران شده از این بازیگر ۳۰ ساله در سال ۲۰۱۸  فیلمی اکشن تریلر تحت عنوان «Aiyaary» بود که با مانوج باجپای و راکول پریت سینگ همبازی شده بود. او در این فیلم نقش یک ارتشی را بازی کرد اما این فیلم هم در گیشه شکست خورد. فیلم بعدی او « Jabariya Jodi» که دومین همکاری او با پارینیتی چوپرا بود هم نتوانست در گیشه برای او موفقیتی به ارمغان بیاورد تا اینکه بعد از چند اثر بی رمق و شکست خورده فیلم مهیج «مرجاوان» به یک حلقه نجات برای او تبدیل شد. او در این فیلم با تارا سوتاریا، راکول پریت و ریتش دشموک همبازی شد.

او در حال حاضر مشغول بازی در یک اثر زندگی نامه اکشن به نام «شیرشاه»  به تهیه کنندگی کارن جوهر است که درمورد زندگی کارگیل شهید سروان ویکرام باترا است. او در این فیلم در دو نقش بازی کرده است. کیارا ادوانی نقش مقابل او را در این فیلم ایفا می کند.

زندگی خصوصی

این بازیگر جوان و مشهور هندی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. سیدارت مالهوترا بعد از همبازی شدن با عالیا بات در فیلم اولشان، «دانش آموزان سال» با او وارد رابطه شد که در ابتدا هر دوی آنها این رابطه را تکذیب می کردند و بعد از  تمام شدن این رابطه، سیدارت تائید کرد که حدود یک سال با عالیا رابطه داشته است. حالا بسیاری از پاپاراتزی های شایعاتی را مبنی بر ارتباط سیدارت با کیارا ادوانی منتشر کرده اند.

آدرس اینستاگرام  سیدارت مالهوترا: این بازیگر مشهور و پرطرفدار ۱۰٫۸ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد.

instagram.com/sidmalhotra/?hl=en

[تعداد: 

۰   میانگین: 

۰/۵]

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو