سامان جلیلی از موسیقی خداحافظی کرد

منبع: ایران آرت

176

1399/3/5

14:32


سامان جلیلی با بیان این‌که در عرصه موسیقی چیزی جز حق‌خوری ندیده، خداحافظی‌اش از دنیای خوانندگی را اعلام کرد.

ایران آرت: سامان جلیلی، خواننده جوان موسیقی پاپ در اقدامی غافل‌گیرکننده از دنیای موسیقی خداحافظی کرد. این خواننده توضیح دقیقی درباره علت این تصمیم نداده و فقط نوشته در عرصه موسیقی جز "حق خوری" چیزی ندیده است.

به گزارش ایران‌آرت، این خواننده که یک میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، اکثر پست‌های خود را پاک کرده و در پستی جدید نوشته است: "خداحافظ همتون،ببخشین با موزیک های بدم گوش هاتون رو اذیت کردم،من از آدما جز نامردی جز حق خوری هیچی ندیدم امیدوارم شما همیشه شاد باشید، یه نصیحت از من به شما (سگ بخرین از تنهایی در بیاین) یا علی"

​با توجه به این‌که این خواننده در ماه‌های اخیر به طور مستمر در زمینه موسیقی فعالیت می‌کرد و تا پیش از شیوع ویروس کرونا برنامه کنسرت‌هایش برقرار بود، تصمیم او مبنی بر خداحافظی با دنیای موسیقی عجب به نظر می‌رسد و باید دید تصمیم او تا چه اندازه جدی به نظر می‌رسد. این خواننده دو سال پیش با بیماری حنجره دست و پنجه نرم می‌کرد که پس از گذراندن دوره نقاهت به عرصه موسیقی بازگشت.

55555555

سامان جلیلی از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کرد. او و با تشویق خانواده و دوستان داشته تصمیم گرفت این حرفه را به صورت جدی دنبال کند. "تلافی" از اولین آثار پرطرفدار این خواننده بود.

سامان جلیلی کارش در زمینه موسیقی را به صورت زیرزمینی آغاز کرد و پس از مدت‌ها توانست مجوز فعالیت کرد. "پرتگاه" تنها آلبوم رسمی این خواننده در بازار موسیقی است. او سابقه خواندن چند تیتراژ تلویزیونی را نیز در کارنامه دارد. 

سامان جلیلی متولد ۳ مرداد ۱۳۶۹ در کرج و دانشجوی انصرافی رشته معماری از دانشگاه آزاد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو