دانلود مستند Coronavirus Explained 2020 – همه‌چیز ویروس کرونا

منبع: دانلود ها

148

1399/3/5

15:56


دانلود مستند همه چیز در مورد ویروس کرونا – Coronavirus Explained 2020

مستند-Coronavirus-Explained

مستند Coronavirus Explained 2020 در مورد اتفاقی است که در سال ۲۰۲۰ دنیا را تغییر داد. این مجموعه به بررسی بیماری همه‌گیر کرونا ویروس پرداخته و تلاش‌های همگانی که برای مبارزه با آن صورت می‌گیرد را به نمایش می‌گذارد. راه‌هایی که برای مدیریت عوارض سلامت روان وجود دارد، کاملا بررسی شده و دید واضح‌تری از این ویروس به بینندگان ارائه خواهد داد. خیلی از کارشناسان و دانشمندان در حال تلاش برای پیدا کردن واکسن این بیماری جدید هستند و با همدیگر به هم‌فکری می‌پردازند. در این مستند به‌صورت کامل به ویروس کرونا آشنا خواهیم شد و علائم و عوارض این بیماری را در آینده افراد مبتلا خواهیم دانست. این اطلاعات به ما کمک می‌کنند که هرچه بیشتر با این پدیده آشنا شده و خطرات واقعی آن را بشناسیم.

در مستند Coronavirus Explained 2020 شخصیت‌های مختلفی حضور خواهند یافت و در مورد این بیماری صحبت می‌کنند. یکی از این افراد بیل گیتس هست که اتفاقا فعالیت‌های زیادی در این راستا داشته است. با انواع مختلف خانواده‌ی این ویروس آشنا می‌شویم و می‌فهمیم که چقدر خطرناک است و در چه دوره‌ای می‌توانیم امید به پایان یافتن این ویروس داشته باشیم. با پرستاران و کادر درمانی آشنا می‌شویم که در سرتاسر دنیا تلاش می‌کنند و وضعیت بیمارستان‌های کرونایی را مشاهده خواهیم کرد. یقینا اوضاع در سال ۲۰۲۰ بسیار بد شروع شده است و ممکن است به‌همین زودی‌ها هم تمام نشود. جهان بعد از کرونا در این مستند بررسی خواهد شد و می‌فهمیم که فعالیت‌های تجاری و تفریحی و کلا زندگی انسان، در آینده‌ی بعد از کرونا به چه شکلی دنبال خواهد شد. آیا واقعا جهان به‌کلی تغییر پیدا خواهد کرد یا اینکه انسان می‌تواند به زندگی عادی قبل از کرونا بازگردد. با مستندی که نتفلیکس تهیه کرده است همراه شده و نظرات صاحب نظران این موضوع را گوش کنید.

info

In 2020, the world changed. This topical series examines the coronavirus pandemic, the efforts to combat it and ways to manage its mental health toll.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود قسمت اول:

WEBRip x265 1080p  |   WEBRip x265 720p

WEBRip 480p


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو