دانلود انیمیشن اسکوب Scoob 2020 – به همراه زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

126

1399/3/5

15:56


انیمیشن-Scoob-2020

نام انیمیشن: Scoob – اسکوب!

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۴ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

زیرنویس فارسی: دارد (۴مترجم)

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن اسکوب (به‌انگلیسی: Scoob 2020) قهرمان داستان یعنی اسکوبی را در حال تجربه اولین ماجراجویی تمام عیار و تئاتری وی نشان می‌دهد. او و بهترین دوستش شقی تبدیل به دو نفر از محبوب‌ترین آدم‌کش‌های جنایتکار در جهان می‌شوند و داستان به جاهای عجیب خود می‌رسد. اسکوبی و شقی جوان برای اولین بار همدیگر را ملاقات کرده و با همکاری دافن، ولما و فرد، شرکتی به‌نام Mystery Incorporated را راه‌اندازی می‌کنند. گویا آن‌ها توسط یک سفینه فضایی دزدیده می‌شوند و سپس وارد ماجراهای عجیبی می‌شوند. ماجراهای این دو دوست را از دوران جوانی‌شان دنبال خواهیم کرد و می‌بینیم که چطور تبدیل به بهترین دوستان همدیگر شده‌اند. دوستان آن‌ها در تلاش هستند تا اسکوبی و شقی را از مهلکه‌های بزرگ نجات داده و از شرکت خلافکارانه به‌دور نگه دارند.

مطالب مرتبط

انیمیشن Scoob 2020 حول این دو دوست جوان می‌گذرد، جایی که اسکوبی و شقی هیچ ایده‌ای از بابت تلاش دوستان‌شان ندارند و در مرحله‌ای عجیب از ماجرا همدیگر را ملاقات خواهند کرد. آن‌ها در طول عضویت در شرکت، شخصیت‌های بزرگی همچون فالکون فیوری را مشاهده می‌کنند و همگاری با وی برای آن‌ها جذاب خواهد بود. اما در این راه کم کم سر از همه چیز درآورده و سعی می‌کنند که به دوستان خود ملحق شوند. صحنه‌ها و دیالوگ‌های خنده‌داری را در این سری خواهیم دید که از شاکله اصلی سری محبوب اسکوبی دو محسوب می‌شود. اسکوبی و شقی با همکاری همدیگر بر تمام مشکلات فائق آمده و کمک می‌کنند که سازمان خلافکارانه کم کم به سرنوشت حقیقی خود برسد. فلش بک‌های انیمیشن به جوانی‌ این دو دوست یکی از شگفت‌انگیزترین لحظات برای مخاطب خواهد بود و یقینا برای شما هم جالب است که این دو چطور همدیگر را ملاقات کرده‌اند.

info

Scooby-Doo is the hero of his own story in “SCOOB!,” the first full-length, theatrical animated Scooby-Doo adventure, which reveals how he and his best friend Shaggy became two of the world’s most beloved crime busters. The story takes us back to where it all began, when a young Scooby and Shaggy first meet, and team up with Velma, Daphne, and Fred to launch Mystery Incorporated.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو