محسن شریفیان: برگزاری کنسرت آنلاین تجربه بسیار خوبی بود / به حاشیه‌ها عادت کرده‌ایم

100

1399/3/5

16:21


سرپرست گروه لیان می‌گوید کرونا برای بسیاری از اهالی موسیقی عادی است و آن‌ها سالیان سال است که در خانه به سر می‌برند.

محسن شریفیان: برگزاری کنسرت آنلاین تجربه بسیار خوبی بود / به حاشیه‌ها عادت کرده‌ایم

سرویس موسیقی هنرآنلاین: محسن شریفیان خواننده، نوازنده و سرپرست گروه لیان درباره فعالیت‌ این روزهای خود و گروه لیان به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: من در حال حاضر مشغول نوشتن یک سری مطلب در مورد موسیقی جنوب هستم. در این مدت یک سری ضبط‌های ناتمام خود را نیز به پایان رساندم و همین‌طور ادامه کارهای پژوهشی خودم را انجام دادم. البته شرایط ما چندان تغییری نکرده است چون ما در اکثر روزهای سال تعطیل هستیم.

وی عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید موزیسین‌ها در ماه‌های محرم، صفر و رمضان و همچنین در ایام فاطمیه هیچ برنامه‌ای ندارند و اگر احیاناً سیل و زلزله‌ای هم اتفاق بیفتد برنامه آن‌ها لغو می‌شود. اگر یک نفر هم در یک شهری از موسیقی خوشش نیاید، درنهایت برنامه‌های ما است که تعطیل می‌شود. بنابراین کرونا برای ما عادی است و ما سالیان سال است که در خانه به سر می‌بریم.

این نوازنده در رابطه با تجربه کنسرت آنلاین اظهار کرد: برگزاری کنسرت آنلاین برای من تجربه بسیار خوبی بود. به هر حال فرصتی بود که ما بتوانیم با مخاطبان بیشتری روبه‌رو شویم. مردم از این کنسرت فیلم ضبط کرده و در فضای مجازی منتشر کردند. در آماری هم که منتشر شد اجرای ما یکی از پربیننده‌ترین اجراها بود. البته ابتدا فکر نمی‌کردم که بتوانیم روبه‌روی صندلی‌های خالی برنامه اجرا کنیم ولی این اتفاق افتاد.

شریفیان درباره حاشیه‌های این کنسرت که به خاطر حضور شخصیت عروسکی جناب خان، گفت: متأسفانه حاشیه‌ها جزئی از برنامه‌های ما شده و ما به این حاشیه‌ها عادت کرده‌ایم. اصولاً به هر چیزی که معتقد باشم همان کار را انجام می‌دهم، چرا که اگر غیر از این بودم کمتر طمع ممنوعیت و تعطیلی را می‌چشیدم. بدون تعارف ما در جایی زندگی می‌کنیم که تمایلی برای اجرای موسیقی وجود ندارد.

او در خصوص بازخورد اجرای کنسرت آنلاین بیان کرد:: بازخوردها برای من خوب بود و مردم استقبال کردند و حتی می‌گفتند مجدد اجرا برویم. به هر حال مردم در این اوضاع و احوال به یک موسیقی پرتحرک و شاد احتیاج دارند.

شریفیان در پایان خاطرنشان کرد: کنسرت آنلاین کار سختی است. من به کسانی که با این نوع کنسرت مخالف هستند احترام می‌گذارم، اما چیزی سخت‌تر از نوع موسیقی ما نیست که با مخاطب گره خورده است. مخاطب جزئی از برنامه‌های ما است و ما در این کنسرت بخش اصلی برنامه را نداشتیم ولی شرایط خاص بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو