دانلود بازی Anno 2205 Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه CODEX و FitGirl

دانلود بازی Anno 2205 Gold Edition برای کامپیوتر – نسخه CODEX و FitGirl


منبع: دانلود ها

162

1399/3/5

22:54


بازی Anno 2205 در E3 2015 معرفی شد و با امکانات جدید و آینده نگری که به بازی اضافه کرده بود، بسیاری از هواداران را در نمایشگاه هیجان زده کرد. بازی Anno 2205 عنوانی با سبک شهرسازی است که تقریبا گیم‌پلی مشابه عناوینی چون SimCity و Cities Skyline دارد. ANNO 2205 متفاو‌ت‌ترین نسخه از این مجموعه در تمام سری است. از نسخه‌های قدیمی کلاسیک گرفته تا نسخه ۲۰۵۰ تنها تم بازی تغییر می‌کرد. در واقع بازیکن باید با استفاده از کارخانجات در چند جزیره متفاوت، چرخه‌ای کامل از یک زنجیره برای تامین نیاز ساکنان خود ایجاد می‌کرد.

نبردها نیز عموما دریایی بودند اما ANNO 2205 به زمین اهمیت بیشتری داده است. در ANNO 2205 شاهد وجود جزایر بسیار بزرگ‌تری خواهیم بود. این جزایر گاهی تا پنج برابر بزرگ‌تر از جزایر نسخه پیش هستند. از این رو ساخت زنجیره‌های کالا میان جزایر، از اهمیت کمتری برخوردار خواهد بود، چرا که اصولا در این بازی، منابع در زمین رو به پایان است. ANNO 2205 آینده دویست ساله زمین را تلخ به تصویر می‌کشد. زمینی که منابع کمی دارد و انسان به قمر دوست داشتنی سیاره خود چشم دوخته است.

Anno 2205 PC-CODEX

به همراه نسخه فشرده FitGirl

دانلود-بازی-Anno-2205-Gold-Edition

سایر نسخه‌های فرنچایز Anno

از این منظر، باید ANNO 2205 یک هنر مفهومی بی‌بدیل دانست. تا به امروز داستان‌های فانتزی زیادی از سفر به فضا دیده یا خوانده‌ایم اما ANNO 2205 زندگی در ماه را تعریف می‌کند. نیازهای متفاوتی در ماه وجود دارد. بازیکن باید بخشی از توان خود را روی زمین و بخشی را روی ماه خرج کرده و یک کلونی کامل در آسمان راه بیندازد.

زندگی انسان روی ماه، نیازهای مشابهی دارد اما ابزار تامین این نیازها کاملا متفاوت است. ANNO 2205 مزارع بزرگ شیشه‌ای، زیر ساخت پیشرفته تولید آب و ده‌ها کارخانه، وسیله نقلیه و خانه مسکونی را روی ماه به تصویر خواهد کشید. طراحی هنری در این بخش واقعا خیره کننده و جذاب است، تا جایی که UbiSoft با شجاعت و اعتماد به نفس، طراحی هنری اجزای بازی خود را پیش از عرضه عمومی روی وب سایت این بازی قرار داده است.

info

Anno 2205™ – the beloved city builder takes off into space!

In Anno 2205™, you join humankind‘s next step into the future with the promise to build a better tomorrow. You conquer Earth, establishing rich, bustling cities and grand industrial complexes, but to secure the prosperity of your people, you must travel into space.

A scientific breakthrough in fusion energy promises to revolutionise all aspects of society. The necessary isotope, helium-3, can only be found in harvestable quantities on the Moon. Venture into space and settle on the Moon in the thrilling race for resource and power.

Anno’s masterful economic gameplay is back and taking strategic city-building simulation to new heights, launching into space!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10(64bit versions)

Processor: Intel Core i5 750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 @ 3.2 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5870 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0)

Storage: 35 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 10 (64 bit versions only)

Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6

Memory: 8 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 or better (2048MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)

Storage: 35 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو