دانلود بازی Sega Rally Revo برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

دانلود بازی Sega Rally Revo برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos


منبع: دانلود ها

129

1399/3/5

23:27


سری بازی Sega Rally جزو قدیمی ترین بازی های سبک رالی سه بعدی است که توسط شرکت قدیمی سگا ساخته می شود. این سری بازی تا قبل از ظهور سری بازی Colin McRae جزو بهترین بازی ها در سبک رالی و بی رقیب بود اما با آمدن Colin McRae موقعیت آن به خطر افتاد. در نگاه اول می توان گفت بازی Sega Rally Revo از دو بازی بزرگ الهام گرفته است، Motor Strom و DIRT که در بازی Sega Rally Revo ترکیبی بدیع از این دو را می بینیم.

در طول مسابقه بسته به نوع مسیرها که عموما گل آلود و پوشیده از شن هستند، گل و لای تمام خودرو را پوشانده و گرد و غبار فراوانی در هوا پراکنده می شود. البته این افکت در MS خیلی جالب تر و با ابهت تر بود اما به عقیده تیم سازنده در MS بازیباز تاثیر زیادی برای گلی شدن خودرو نداشت، بلکه موقعیت و خود بازی این مساله را دنبال داشت اما در بازی Sega Rally Revo بازیباز تاثیر مستقیم بر گیم پلی بازی می گذارد و محیط به سرعت نسبت به حرکت شما واکنش نشان می دهد.

Sega Rally Revo PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Sega-Rally-Revo-

اگر در طول مسابقه از جایی مملو از گل حرکت کنید، تکه های بزرگ گل و لای به تمامی بدنه به خصوص چرخ ها خواهد چسبید و ممکن است سرعت شما را کاهش دهد زیرا گل وارد سیستم لاستیک و ترمز شده و تاثیرات منفی بر سرعت حرکت می گذارد و کنترل بازی به علت عدم دید راننده سخت تر می شود! دوربین بازی هم از کمند گل و لای در امان نیست و در حال حرکت، گل و لای به دوربین می خورد و تا چند ثانیه صفحه را گلی می بینید و باید صبر کنید تا همه چیز عادی شود!

لوکشین های بازی به نسبت دیگر رقبا متنوع تر است و شامل جاده های آسفالت، گلی، جنگلی، برفی، بارانی و … خواهد بود که هر مدام گیم پلی مخصوص به خود را دارد و رانندگی در جاده برفی متفاوت از زمینه های جنگلی و آسفالت است.

info

Sega Rally Revo (known in Europe as Sega Rally) is an offroad racing video game, the fourth installment of the Sega Rally series. The game was released for PlayStation 3, PlayStation Portable, Xbox 360 and Microsoft Windows in 2007.[4] The game’s title is “Revo” as Sega intends it to be a revolution in rally racing games. The game was developed simultaneously with Sega Rally 3.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win 2000

Processor: Intel Pentium 4 2.0GHz / AMD Athlon 64 3000+

Graphics: AMD Radeon X1050 XT or NVIDIA GeForce FX 5600 XT

System Memory: 1 GB RAM

Storage: 5 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

سیستم پیشنهادی:

OS: Win Xp 32

Processor: Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+

Graphics: AMD Radeon X1800 XL or NVIDIA GeForce 7900 GT

System Memory: 2 GB RAM

Storage: 5 GB Hard drive space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Sega Rally Revo MULTi7-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو