دانلود Avira AntiVirus Pro v15.0.2005.1882 – آنتی ویروس اویرا

دانلود Avira AntiVirus Pro v15.0.2005.1882 – آنتی ویروس اویرا


منبع: پی سی دی

224

1399/3/6

07:41


 

دانلود Avira AntiVirus Pro v15.0.2005.1882 - آنتی ویروس اویرا

Avira AntiVirus Pro همان طور که از نام آن پیداست حرفه ای و ویژه می باشد.شما می توانید با استفاده از Avira AntiVir Premium امنیت خاطر را به خود هدیه دهید.
بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که Avira AntiVir Premium محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی  سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از میلیون ها می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.
شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از ورود هر گونه ویروس و بد افزار به سیستمتان جلوگیری کنید و امنیت سیستم خود را بالا ببرید.


آنتی ویروس شخصی Avira AntiVir Premium به شما اجازه می دهد تا بتوانید تنظیمات شخصی خود را بر روی نرم افزار اعمال کنید و بتوانید آپدیت های لازم را انجام دهید.
محافظت حرفه ای و ویژه Avira AntiVir Premium به شما این امکان را میدهد تا بتوانید برای ایمیل ها ، فایل ها ، برنامه ها و… دیگر خود از این نرم افزار استفاده کرده و بهترین امنیت ممکن را برای خود ایجاد کنید.این نرم افزار همچنین از فیشینگ جلوگیری کرده و یک یدواره آتشین بسیار قدرتمند را در هنگام وب گردی شما ایجاد می نماید تا هر گونه بد افزار به سیستم شما راهی پیدا نکند.
Avira AntiVir Premium ساخته شرکتی از آلمان می باشد و این موضوع نشان دهنده این است که کمال دقت و امنیت در این نرم افزار امنیتی دیده شده است که شما را مشتاق استفاده از نرم افزار خواهد نمود. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سرور پی سی دی دانلود کنید.

توجه: استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزارهای امینتی به دلیل اهمیت بالایی که دارند، برای کاربر همراه با ریسک خواهد بود، پیشنهاد پی سی دی خرید لایسنس قانونی آنتی ویروس Avira و استفاده از آن با خیال راحت می باشد.

جهت خرید لایسنس اورجینال و قانونی Avira کلیک کنید

دانلود

دانلود آنتی ویروس آویرا –  Avira

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی208MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Avira AntiVirus Pro v15.0.2005.1882 - آنتی ویروس اویرا

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. فایل Host Patch.cmd به صورت Run as Administrator اجرا کنید
3. برنامه را با استفاده از فایل Licenza.key نصب کنید.
3. پس از پایان نصب نرم افزار ، لایسنس Licence File Till 2020.9.17.key را وارد کنید
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو