آیا رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی و آمریکا را تهدید کرد؟

منبع: برترین ها

42

1399/3/6

12:22


رهبر معظم ایران چند ساعت پیش از شروع بزرگداشت روز قدس با تمام قوای خود وارد جنگ روانی شعله ور ایران و رژیم اشغالگر اسرائیل شد و تاکید کرد کشورش از هر گروهی که برای ریشه کن کردن این غده سرطانی تلاش کند، حمایت می کند.

خبرآنلاین: عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته جهان عرب و رئیس روزنامه الکترونیکی الرای الیوم چاپ انگلیس در تحلیل صحبت‌های حضرت آقا در روز قدس نوشت: زمان این حمله از سوی مرد شماره یک ایران از چندین جهت اهمیت دارد:

نخست: این سخنان وی با جنگ سایبری کنونی شعله ور میان اسرائیل و ایران هم زمان بود.

دوم: تشدید حملات اسرائیل علیه مواضع ایران در سوریه در دوره اخیر.

سوم: تشدید تنش میان ایران و آمریکا و تهدید متقابل دو طرف در آبهای خلیج فارس و اعزام 6 نفت کش حامل بنزین از سوی ایران به سمت ونزوئلا و افزایش احتمال مقابله آمریکا با آن.

چهارم: موفقیت ایران در مقابله با شوک ناشی از شیوع کرونا و سیطره تقریبا کامل بر آن و هم زیستی با تحریم های آمریکا و عدم تاثیر پذیری از فروپاشی قیمت های نفت.

دولت اشغالگر اسرائیل هم زمان توان جنگیدن در چندین جبهه را ندارند و ایران که در عرصه جنگ سایبری توانمند است ، می تواند زیرساخت های اسرائیل را تهدید کند. آقای خامنه ای با تفاوت قائل شدن میان جنبش نژادپرست و ترویستی صهیونیستی و پیروان دین یهود موفق عمل کرد و مهم ترین برگ را از دست آمریکا و دولت اشغالگر بیرون کشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو