واکنش وودی آلن به اتهامی که سال‌ها با آن زندگی کرد

منبع: ایران آرت

103

1399/3/6

16:20


ایران آرت: به نظر می‌رسد وودی آلن نسبت به ادعا‌های دخترخوانده خود درباره آزار جنسی بی توجه است و مایل نیست در این باره فکر کند

او در مصاحبه‌ای جدید درباره اتهاماتی که دخترش دیلان فارو علیه وی مطرح کرده است گفت که قرار نیست اجازه دهد این موضوع زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد. جالب است بدانید میا فارو بازیگر مشهور هالیوودی و همسر سابق وودی آلن مادر دیلان فارو است و او نیز از دختر خود حمایت کرده و معتقد است وودی آلن دخترش را در هفت سالگی مورد آزار قرار داده است.

با این حال وودی آلن می‌گوید که حتی اگر میا فارو نیز صحبت‌های دخترش را باور دارد من این موضوع را نادیده می‌گیرم و وقت خود را با افرادی می‌گذرانم که به من اعتماد دارند.

به گزارش انتخاب، دیلان فارو چند سال پیش در نامه‌ای به روزنامه نیویورک تایمز برای اولین بار به صورت مستقیم پدرخوانده خود را متهم به آزار جنسی کرد. او گفت: هر بار به شکل اتفاقی تصاویر وودی آلن را می‌بیند دچار اضطراب شدید می‌شود و نمی‌تواند آن خاطرات تلخ را فراموش کند. دیلان در بخشی از نامه خود اعلام کرد که وودی آلن بعد‌ها با افزایش سن وی به او گفته در صورتی که سکوت کند و ماجرای آزار را فاش نکند وی را به پاریس خواهد فرستاد و حتی در فیلم‌های خود وی را بازی می‌دهد.

با همه این‌ها وودی آلن هرگز این اتهامات را نپذیرفت و حتی افزود که هرگز احساس گناه نمی‌کند. چرا که رفتار اشتباهی نکرده است. او تاکید کرد این روز‌ها مشغول ورزش، تمرین موسیقی و فعالیت‌هایی مشابه است.

آلن در دهه ۱۹۸۰ وارد رابطه با میا فارو شد. این دو هرگز ازدواج نکردند، اما یک فرزند داشتند و دو کودک دیگر را هم به فرزندی پذیرفتند. گفته می‌شود علت اصلی جدایی آن‌ها فاش شدن فساد اخلاقی وودی آلن و آزار دختر خوانده‌هایشان از سوی او بوده است. آلن در سال ۱۹۹۲ وارد رابطه با سون-یی پروین شد که دخترخوانده میا فارو است؛ درست همان سالی که جدایی این کارگردان از میا فارو اعلام شد. آلن و سون-یی پروین اکنون یک پسر دارند و دو دختر را هم به فرزندی پذیرفته‌اند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو