فرانک کلانتر

سریال پرستاره هم گناه بازیگران جوان و کمتر شناخته شده ای نیز در آن به ایفای نقش می پردازند که یکی از آن ها فرانک کلانتر بازیگر تئاتر است که خواهر هدیه با بازی ساقی حاجی پور می باشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از نیک صالحی، فرانک کلانتر بازیگر مطرح تئاتر در اولین تجربه اش در نمایش خانگی با سریال هم گناه برادران کیایی به ایفای نقش پرداخته و به جز بازیگری به عنوان مدیر صحنه و دستیار طراح لباس نیز فعالیت می کند.

بیوگرافی فرانک کلانتر بازیگر

فرانک کلانتر متولد سال ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش بازیگری در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. او در سال های کاری خود در تئاتر های زیادی به عنوان بازیگر ، مدیر صحنه و دستیار طراح لباس فعالیت داشته است.

شروع فعالیت هنری فرانک کلانتر

فرانک کلانتر در سال ۱۳۸۱ و سن ۱۸ سالگی فعالیت در زمینه بازیگری را با بازی در تئاتر های “چرخه عرفان” و “گل های ارکیده” به کارگردانی حسن همتی آغاز کرده است و فیلم های کوتاهی عبارتند از: -«غریبه» به کارگردانی رضا داوودی – «در پیکر» به کارگردانی مهدی آقاجانی -«فشار خون» به کارگردانی و نویسندگی علی ثقفی -«ساکنین محترم» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران احمدی او همچنین در سریال تلویزیونی «خاطرات مرد ناتمام» به کارگردانی صادق کامیار حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر در سریال هم گناه

فرانک کلانتر


عکس های فرانک کلانتر

بیوگرافی فرانک کلانتر بازیگر هم گناه

فرانک کلانتر در سریال خانگی «هم گناه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی به ایفای نقش پرداخت و اولین سریال نمایش خانگی خود را تجربه کرده است و در این سریال در نقش افسانه که دختر رحمان و صغری می باشد بازی کرده است.

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر بازیگر نقش افسانه در هم گناه

فرانک کلانتر


افسانه دختر رحمان و صغری

فرانک کلانتر در سریال هم گناه با بازیگران مطرحی از جمله : پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل ، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌ آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی ، سوگل خلیق ، مارال بنی آدم ، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی ، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی پور ، روفیا محضری و هنگامه قاضیانی حضور دارند.

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر بازیگر

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر در سریال هم گناه

مجموعه «هم گناه» نخستین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی می باشد . کیایی سابقه ساختن فیلم های مطرحی چون خط ویژه ، چهارراه استانبول ، بارکد و مطرب را در کارنامه خود دارد.

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر در کنار سعید روستایی و هوتن شکیبا

فرانک کلانتر


فرانک کلانتر بازیگر جوان تئاتر