علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با معاونان پارلمانی ارگان‌ها که در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از شما خاطرات خوبی دارم، گاهی حرص زیادی برای حل مسائل کشور داشتید و با بردباری تلاش می‌کردید تا مسائل کشور حل شود.

لاریجانی تصریح کرد: معتقدم که شما خواهید توانست، با بردباری و صبر مسائل را مطابق خواست و صلاح  مردم پیش ببرید، اکنون مجلس دهم به پایان رسیده و ما تلاش کردیم لوایحی که در دست کمیسیون‌ها قرار داشت را سریعا به تصویب برسانیم و همان‌طور که دیدید حجم زیادی از این موارد در یک تا دوماه گذشته در صحن مجلس مصوب شد.

رئیس مجلس بیان کرد: برخی از لوایح به دلیل آنکه در کمیسیون به اتمام نرسیده و یا در دستور کار قرار نداشت مورد بررسی قرار نگرفت، بنابراین شما باید نظرتان را در اختیار مجلس آتی قرار دهید تا این لوایح سریعا به نتیجه برسند، البته برخی از این لوایح در نوبت بررسی شورای نگهبان هستند و باید پیگیر آنها باشید.

او ضمن آرزوی توفیق برای منتخبان مجلس یازدهم افزود: امیدواریم این منتخبان با قوا و انرژی بیشتری مسائل کشور را بررسی کنند.

لاریجانی گفت: باید اذعان کنم که سلوک و تلاش شما باعث هم افزایی و همفکری بسیاری میان دستگاه‌های مختف کشور شد، باید توجه داشت که شرایط کشور از نظر مسائل داخلی و بین المللی اقتضا می‌کند، تا قوای سه گانه با یکدیگر  همفکری حداکثری داشته باشند تا مشکلات کشور حل شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی  افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون‌های ویژه اقتصادی باید مسائل را بررسی و همه قوا با یکدیگر همکاری کنند چرا که این امر مهم‌ترین کار انقلابی است که می‌توان در برابر اقدامات آمریکا انجام داد.

او ادامه داد: نقش شما به عنوان معاون پارلمانی در جهت ایجاد همفکری در کشور بسیار موثر است و باید هرچه بیشتر برای توجیه مسائل به نمایندگان جدید کوشاتر باشید تا شاهد خروج سریعتر از وضعیت فعلی باشیم، بنابراین ارائه نمایی از وضع موجود به منتخبان بسیار موثر است.

لاریجانی تصریح کرد: مجلس در بُعد نظارت ابزارهای بسیاری در اختیار دارد و هرچه  به موقع از این ابزار استفاده شود بهتر است.

رئیس مجلس خطاب به معاونان پارلمانی گفت: ان‌شاالله  در ادامه کارتان موفق باشید و برای شما آرزوی موفقیت دارم.