ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر و طراح صحنه کشورمان سال هاست که با رضا قبادی ازدواج کرده و در سال ۸۴ مادرشدن را با به دنیا آمدن پسرش گیو تجربه کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از نیک صالحی، ویشکا آسایش بازیگر فیلم های سینمایی ماه هم با هم هستیم و گورکن یکی از بازیگران مطرح عرصه سینما تئاتر و تلویزیون در کشور می باشد که با سریال امام علی (ع) و بازی در نقش قطام به او شهرت رسید. وی یک پسر نوجوان به نام گیو دارد که عکس های از او را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

ویشکا آسایش و پسرش گیو

ویشکا آسایش بازیگر مطرح و بی حاشیه کشورمان به تازگی عکس های از تنها پسرش گیو که حاصل ازدواجش با رضا قبادی می باشد در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. گفتنی است گیو پسر خانم بازیگر در سال ۸۴ متولد شده است.

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش و پسرش در سال های گذشته

و دوباره خانم بازیگر با انتشار عکسی از امروز تنها پسرش نوشت : و الان …..🤩😎

ویشکا آسایش


ویشکا آسایش و گیو پسرش

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. وی بازیگری را از سال ۷۰ با بازی در سریال امام علی ساخته داوود میرباقری شروع نمود. او پس از آن نیز برای تحصیل مدت ۵ سال به لندن سفر کرد و پس از برگشت فعالیت بازیگر را مجدد شروع نمود.

ویشکا آسایش


گیو پسر ویشکا آسایش

ویشکا آسایش


ویشکا آسایش در کنار همسر و پسرش

ویشکا آسایش نقش های ماندگار زیادی در کارنامه هنری اش دارد که از جمله آنها می توان به بازی در نقش قطام در سریال امام علی، جعده در سریال مختارنامه، هدی در پرده نشین، خاور در سریال دیوار به دیوار ، رعنا و بانو در فیلم ساحره، مرجان در گل یخ، خانم دارابی در ورود آقایان ممنوع، فرناز در نهنگ عنبر، سوسن در دراکولا و … اشاره کرد.

ویشکا آسایش با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع ساخته رامبد جوان توانست به خوبی دیده شود و این کار وی را می توان یکی از نقاط عطف کارنامه ی کاری وی دانست.

ویشکا آسایش


ویشکا آسایش در کنار پسرش

ویشکا آسایش


ویشکا آسایش

ویشکا آسایش و پسرش و معنی اسم پسر وی

اسم «گیو» را یکی از دوستان همسرم پیشنهاد کرد. به محض این‌که این اسم را گفت، من و همسرم تصمیم خودمان را گرفتیم. «گیو» یکی از قهرمانان شاهنامه و به معنای «قهرمان» است. خیلی جالب است که همه با گذاشتن این اسم مخالف بودند.

ویشکا آسایش


پسر ویشکا آسایش

ویشکا آسایش با پسرش


ویشکا آسایش با پسرش

می‌ گفتند خیلی اسم کوتاهی است و خیلی زود قطع می‌ شود، ولی ما پای‌مان را کردیم در یک کفش و گفتیم فقط «گیو». من به این موضوع خیلی اعتقاد دارم که اسم‌ ها تاثیر زیادی بر شخصیت آدم‌ ها می‌ گذارند. موقع انتخاب اسم خیلی از اسامی بود که دوست داشتم اما وقتی یاد کسی می‌ افتادم که این اسم را داشت و من از یکسری از خصوصیاتش خوشم نمی‌ آمد، منصرف می‌ شدم.

ویشکا آسایش با پسرش


ویشکا آسایش با همسرش رضا قبادی و پسرش

ویشکا آسایش در گذر زمان


ویشکا آسایش در گذر زمان