حسین کاغذلو فرماندار ورامین مهمان برنامه صبحگاهی شبکه دوسیما، در انتهای الوند سه‌شنبه ۶ خرداد ماه بود. او در مورد هجوم ملخ‌ها به این شهرستان توضیح داد و گفت: ملخ‌هایی که امروز در شهرستان ورامین حضور دارند ملخ‌های بومی‌اند و در سال‌های گذشته هم این ملخ‌ها حضور داشتند. به دلیل این که شهرستان ورامین در بخش جنوب شرقی استان تهران قرار گرفته و وابسته به کویر است زیستگاه این ملخ‌ها می‌باشد. با توجه به بارش‌ها و وضعیت آب و هوایی که در ۲-۳ ماه گذشته رخ داده است، زاد و ولد این ملخ‌ها افزایش یافته است. سال‌های گذشته هم این ملخ‌ها بودند اما امسال چون زاد و ولدشان بیشتر شده است بیشتر به چشم مردم می‌آیند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور این ملخ‌ها به مزارع کشاورزی آسیب می‌زند یا خیر، گفت: با توجه به بررسی‌هایی که جهاد کشاورزی استان تهران انجام داده است این ملخ‌ها هیچ آسیبی به گندم‌ها و جوها نزدند چرا که کاملا بومی هستند. با توجه به اینکه این محصولات ما اکنون در مرحله سفت شدن قرار دارد این ملخ‌ها عملا نمی‌توانند هیچ آسیبی بزنند و کشاورزان ما مطمئن باشند آسیبی به محصولاتشان زده نخواهد شد. باید بگویم تا به امروز هیچ ملخ مهاجر در سطح شهرستان نداشتیم. 

وی در مورد اقدامات تمهیدی که باید انجام می‌شده است، گفت: قطعا باید در زمستان سم‌زدایی شود، امسال هم این کار انجام شد اما با توجه به شرایط آب و هوایی زاد ولدشان بیشتر شده است. با این حال هیچ خسارتی به مزارع کشاورزی نزدند. 

برنامه در انتهای الوند به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای نجمه جودکی، حامد مهربانی و مجید یحیایی از حدود ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.