فال روزانه چهارشنبه 7 خرداد 99

منبع: میهن فال

97

1399/3/7

03:13


فال روزانه چهارشنبه 7 خرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : این اواخر نسبت به رویاهایتان دچار شک و تردید شده‌اید، ولی حالا وقت آن است که بار دیگر خودتان را باور کرده و با اعتماد به نفس به سوی …

فال روزانه چهارشنبه 7 خرداد 99

فال روزانه چهارشنبه 7 خرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

این اواخر نسبت به رویاهایتان دچار شک و تردید شده‌اید، ولی حالا وقت آن است که بار دیگر خودتان را باور کرده و با اعتماد به نفس به سوی رسیدن به خواسته‌هایتان پیش بروید. روابطتان به وضعیتی رسیده‌اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می کنید که قبلا هم به چنین مرحله ای رسیده بودید. مسئله ای که پیش از این حل شده بود و فکر می کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد. خوشبختانه حالا شما آمادگی بیشتری برای مقابله با این مشکل دارید و تجربه کافی برای حل کردن آن، ولی این بار برای همیشه، را خواهید داشت. فقط باید در نظر داشته باشید که پیش از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

خوشحال باشید! موانعی که در سر راه رسیدن شما به اهدافتان قرار داشته‌اند امروز رو به حل شدن پیش خواهند رفت. برای شما اردیبهشتی هایی که عاشق ثبات و مداومت هستید رابطه ای که از آزمون گذشت زمان سربلند بیرون آمده باشد از ارزشی فوق‌العاده برخوردار است. این چند ماه اخیر اوضاع کمی تغییر کرده است و شما در حسرت این هستید که به وضعیت سابق بازگردید، ولی پیش از آن که بتوانید به ثباتی که آرزویش را دارید برسید باید این دوره را با موفقیت گذرانده و ببینید چه کارهایی برای رسیدن به این خواسته خود باید بکنید. از هر اقدامی که از روی خشم و عصبانیت است اجتناب کنید، چرا که تنها رسیدن شما به خواسته‌تان را به تعویق خواهد انداخت.


فال روز متولدین خرداد :

شما با این که برای رسیدن به حمایتی که برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار است با دیگران راه بیایید مشکلی ندارید، ولی گاهی اوضاع آنقدر پیچیده می شود که نمی دانید چه سیاستی را باید در پیش بگیرید. شاید فکر می کردید که در وضعیت خوبی به سر می برید و هیچ خطری شما را تهدید نمی کند ولی امروز ناگهان با چالشی مواجه شده‌اید که مستلزم این است که دل به دریا زده و ریسک کنید. شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید و در رویکردتان برای رسیدن به آنها انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت. اگر نسبت به عشقتان با بی تفاوتی برخورد کرده‌اید هر چه سریعتر باید این رفتار خود را جبران کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 7 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شاید اوایل امسال راه تازه ای را شروع کرده باشید که خیلی زود مجبور شده‌اید آن را به خاطر کارهای دیگری که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند کنار بگذارید. شکی نیست که شما دارید تلاش می کنید مسئولیت‌هایی که الان دارید را به نحو احسن به انجام برسانید ولی شاید به عنوان پاداش سعی و تلاشتان، فرصتی دوباره برایتان فراهم شده است تا کاری که کنار گذاشته بودید را از سر بگیرید. به فکر این نباشد که چطور چنین چیزی ممکن است، فقط تمام توانتان را به کار بگیرید که تا زمانی که به نتیجه مورد نظرتان نرسیده‌اید، حتما زمانی را در روز به این رویایتان اختصاص بدهید. زندگی شما دارد به سوی تعادل پیش می رود، شاید کمی طول بکشد تا به ثبات مورد نظرتان برسید، ولی مهم این است که بالاخره خواهید رسید.


فال روز متولدین مرداد :

طی چند ماه گذشته مسئولیت زیادی در رابطه با خانه و خانواده به عهده شما نبوده است و تا حدود زیادی آزادی عمل داشته‌اید، ولی حالا دوباره خانواده‌تان به شما نیاز دارد و باید هر چقدر که در توانتان است به آنها توجه و رسیدگی کنید. اگر خودتان کارهای دیگری دارید که برایتان از خدمت کردن به دیگران مهم تر هستند به آنها غر نزنید. عمق رضایتی که از توجه کردن به عزیزانتان به دست خواهید آورد کافی است تا تمام این احساسات منفی را از بین ببرد. تغییرات زیادی در درون شما دارند به وجود می آیند که شاید خودتان هنوز متوجه آنها نباشید و اثراتشان را نبینید، ولی مطمئن باشید به زودی اوضاع به کامتان خواهد شد.


فال روز متولدین شهریور :

امروز انگار همه کارهایتان فوریت شدیدی پیدا کرده‌اند و نمی توانید خودتان را با سرعت آنها هماهنگ کنید. شما بی آن که نتیجه مورد نظرتان را به دست آورده باشید تنها از کاری به سراغ کاری دیگر می روید. با این حال انرژی مثبتی که احساس می کنید باعث می شود باور داشته باشید می توانید به همه کارهایتان برسید و همین موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد. دلیلی ندارد به توانایی های خودتان شک کنید، انرژی مثبت، نیت صادقانه و تلاشتان شما را به موفقیتی که به دنبالش هستید خواهد رساند. اتفاقاتی که در اطرافتان افتاده‌اند و اطلاعاتی که به دست آورده‌اید شما را در رابطه با قدم بعدی که باید بردارید دچار تردید کرده‌اند، ولی حالا دیگر وقتش رسیده که با اعتماد به خودتان پیش بروید.

فال روزانه چهارشنبه 7 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

با نگاهی مجدد به وضعیت اقتصادی‌تان متوجه خواهید شد که باید در بعضی از تصمیماتی که پیش از این گرفته‌اید تجدید نظرهایی بکنید. با وجود این که برخی از بخش های نقشه‌هایتان دقیقا طبق پیش بینی خودتان پیش رفته‌اند، برخی از چالش‌هایی که با آنها مواجه شده‌اید را در خوابتان هم نمی دیده‌اید. خوشبختانه فرصتی برایتان فراهم شده است تا آنچه در چند ماه گذشته در این رابطه فراگرفته‌اید را از نظر گذرانده و تغییراتی در برنامه‌ها و تصمیماتتان اعمال کنید. وقتتان را هدر نکنید، اینطور موقعیت‌ها خیلی زود از دست می روند. شما این اواخر رویاهایتان را نادیده گرفته‌اید، ولی حالا وقت آن رسیده که برای رسیدن به آنها تلاش کرده و به شانس خود اعتماد کنید.


فال روز متولدین آبان :

شاید تا همین چند روز پیش هم این طور به نظرتان می رسید که چالش های سال پیش را بالاخره پشت سر گذاشته‌اید، ولی اتفاقاتی که اخیرا افتاده‌اند نشان دهنده این هستند که هنوز سایه‌هایی از گذشته باقی مانده‌اند که باید به آنها رسیدگی شود. نگران نشوید، این وضعیت قرار نیست خیلی طول بکشد و شما خیلی بیش از آنچه خودتان متوجه باشید به سوی اهداف دراز مدت خود پیش رفته‌اید. تنها چیزی که هست این است که تا پرونده های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت. خوشبختانه انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد، پس تا توانش را دارید دست به کار شده و برای حل این مسئله اقدام کنید.


فال روز متولدین آذر :

شاید احساس کنید که شرایط موجود از کنترل شما خارج شده و تلاش‌هایی که برای مدیریت آنها می کنید بیهوده هستند و تنها پیشرفت شما را محدود می کنند. شما هیچ علاقه ای ندارید که در یک وضعیت تکراری باقی بمانید و دوست دارید با شرعت تمام به جلو پیش بروید. با این حال اگر شهامت کافی برای مقابله با وضعیت موجود را داشته باشید پاداش ویژه ای در انتظارتان خواهد بود. کنکاش احساسات سرکوب شده‌تان شاید برایتان چندان خوشایند نباشد، ولی نادیده گرفتن آنها می تواند برایتان فاجعه به همراه داشته باشد. اگر می خواهید به بزرگ‌ترین گنجینه‌ها دست پیدا کنید گاهی باید سرعتتان را کم کرده و نگاهی به درونتان بیندازید.

فال روزانه چهارشنبه 7 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

گاهی با خودتان فکر می کنید که روابط و فعالیت های اجتماعی تنها چیزهای دست و پا گیری هستند که حواستان را از اهداف اصلیتان منحرف کرده و نمی گذارند به کارهای مهمتان برسید. ولی در حال حاضر با افرادی در ارتباط هستید که می توانند اثرات مثبتی روی پیشرفت شما داشته باشند. با این حال باید حواستان را جمع کنید و حتی در این روابط هم حد و حدود را رعایت کنید. پروژه های طولانی مدتی که شما را به خود مشغول کرده‌اند امروز بالاخره به سوی پیشرفت خواهند رفت. رویاهایی که زمانی غیر قابل دسترس به نظرتان می رسیدند حالا دست یافتنی تر به چشمتان می آیند. از این فرصت برای کشیدن نقشه‌هایی بزرگ برای آینده‌تان استفاده کنید.


فال روز متولدین بهمن :

با وجود این که درگیری‌هایی که این اواخر با یکی از اطرافیانتان داشته‌اید به ظاهر حل شده‌اند، نبردی عمیق تر همچنان در جریان است. موضع شما در مورد این مسئله کاملا مشخص است ولی شاید نظر دیگران با شما فرق داشته باشد. به جای این که وقتتان را با تلاش برای قانع کردن دیگران تلاش کنید، نگاهی به درون خود انداخته و نقش خودتان را در کش آمدن این تنش و درگیری پیدا کنید. از تمایل درونی‌تان به تجزیه و تحلیل این ماجرا و حق دادن به خودتان دست بردارید و سعی کنید هرچه سریعتر این درگیری را به طور کامل به پایان برسانید. اگر به کارهای فنی علاقه دارید امروز روز خیلی خوبی است که دستی به سر و گوش خانه‌تان کشیده و تعمیراتی که در توانتان هستند را انجام دهید.


فال روز متولدین اسفند :

وقت آن فرا رسیده است که دوباره به سراغ رویایی که چند وقت پیش به شما انرژی بسیاری داده بود ولی حالا آن را کنار گذاشته‌اید بروید. شاید وظایف و مسئولیت های روزمره‌تان شما را از رسیدگی و توجه به آن باز داشته باشند، ولی اگر خوب فکر کنید می بینید نقشه‌هایی که قبلا برای این رویایتان کشیده بودید خیلی هم واقع گرایانه نبوده‌اند. امروز خوب فکر کنید و ببینید چه راه های منطقی تری برای رسیدن به این هدف و خواسته خود می توانید پیدا کنید. ماجراجویی در انتظارتان است، هر چه سریعتر تلاشتان را برای به وقوع پیوستن آن شروع کنید، سفرتان نیز زودتر آغاز خواهد شد. جستجو برای یک همسفر خوب را فراموش نکنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو