محمدعلی کشاورز نیمه هوشیار است! + شرایط آخرین وضعیت درمانی

منبع: سیمرغ

85

1399/3/7

05:38


محمدعلی کشاورز نیمه هوشیار است! + شرایط آخرین وضعیت درمانی

سید محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن تشریح آخرین وضعیت درمانی محمدعلی کشاورز،‌ از پیگیری وزیر ارشاد برای تسریع در روند درمان این هنرمند پیشکسوت خبر داد 

 انتقال محمدعلی کشاورز به آی سی یو خصوصی

سیدمحمد طباطبایی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت درباره روند درمانی محمدعلی کشاورز، گفت: حدود دو هفته پیش بود که کلیه جناب آقای کشاورز دچار مشکل شد و کراتین در بدن ایشان بالا رفت. با انتقال ایشان به بیمارستان وضعیت کراتین کنترل شد اما بعد ریه‌هایشان مشکل پیدا کرد. روند درمانی ایشان طول کشیده چون جسمشان همزمان درگیر با ۲ بیماری است.

وی در ادامه توضیح داد: تیم پزشکی آقای کشاورز که سال‌هاست کار درمانش را بر عهده دارند در بیمارستانی هستند که ایشان بستری است و این اتفاق خوبی است.

طباطبایی درباره خواسته‌ای که برای بهتر شدن روند درمانی محمدعلی کشاورز وجود دارد، تأکید کرد: نارضایتی از عملکرد بیمارستانی که آقای کشاورز در آن بستری است وجود ندارد، تنها نکته‌ای که درخواست داریم و می‌خواهیم به آن توجه شود، بستری شدن آقای کشاورز در آی‌سی‌یو خصوصی است. زیرا ایشان در حال حاضر در آی‌سی‌یو عمومی بستری هستند. هم خانواده و هم همراهان آقای کشاورز فکر می‌کنند اگر ایشان در آی‌سی‌یو خصوصی بستری شوند، شرایط درمانی بهتری خواهند داشت.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت افزود: البته ما هم به این مهم توجه داریم که بیمارستان به دلیل کرونا شرایط خاصی دارد و بیماران خاص کرونایی را به آی‌سی‌یوهای خصوصی منتقل می‌کند و آن بخش‌ها را به بیماران کرونایی اختصاص داده است.

وی یادآور شد: روز یکشنبه ۴ خرداد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آقای نمکی وزیر بهداشت درباره روند درمان آقای کشاورز صحبت کردند، زیرا ایشان از چهره‌های مطرح هنر ایران است و باید همه ما هر چه در توان داریم برای درمان و بهبودی‌شان انجام دهیم. آقای نمکی هم گفتند که پیگیر ماجرا هستند.

طباطبایی در ادامه سخنان خود درباره وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز، اظهار کرد: به خاطر داروهای آرام‌بخشی که به ایشان تزریق می‌شود، در حالت هوشیاری نیستند ولی شرایط جسمانی‌شان مناسب است.

وی تأکید کرد: وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، سازمان صداوسیما، صنوف سینمایی و تئاتری و همه ما این است که کمک کنیم تا یکی از چهره‌های مطرح هنر ایران هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

طباطبایی تصریح کرد: اینکه ما پیگیر روند درمان و شرایط آقای محمدعلی کشاورز هستیم به این خاطر است که ایشان از اولین اعضای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت است و ما وظیفه خود می‌دانیم که پیگیر وضعیت درمانی و سلامت ایشان باشیم.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پایان بار دیگر با تأکید بر اینکه خواسته ما استفاده از تمام توان برای درمان آقای کشاورز است، درباره توئیت روز گذشته مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره تغییر تیم پزشکی محمدعلی کشاورز و جایگزین شدن تیم پزشکی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما در روند درمانی این هنرمند هم توضیح داد: بر اساس اطلاعات بنده و همراهانشان که با هم در ارتباط هستیم، روند درمانی آقای کشاورز زیر نظر تیم پزشکی خودشان که چندین سال است درمانشان را عهده‌دار هستند، انجام می‌شود که اتفاق بسیار خوبی هم هست و به گفته همراهان ایشان، تغییری در تیم پزشکی آقای کشاورز ایجاد نشده است.

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما روز گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اول از همه درگذشت صدیقه کیانفر از هنرمندان عزیز رادیو و تلویزیون را تسلیت می‌گویم و بعد از آن گزارشی از آخرین وضعیت استاد محمدعلی کشاورز که مدت‌هاست به دستور رئیس رسانه‌ملی این افتخار نصیب مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما شده که در خدمت‌شان باشند ارائه می دهم. یک هفته‌ای است که استاد به دلیل بالا رفتن کراتین‌شان بستری شده و البته الان شرایط‌شان کاملاً طبیعی است و به گفته رئیس مرکز بهداشت سازمان صداوسیما که دائماً پیگیر حال استادند تا آخر هفته با تجهیز منزل‌شان به لوازم پزشکی مورد نیاز که همکاران مرکز بهداشت صداوسیما این تجهیز را انجام می‌دهند به منزل منتقل می‌شود. تا الان هم بنا به درخواست اطرافیان استاد کشاورز قرار نبود بستری بودن‌شان رسانه‌ای شود اما برخی که این کار را کردند ما ملزم شدیم تا توضیح دهیم.»

 

بیشتر بدانید : همه چیز درباره محمدعلی کشاورز؛ از کودکی تاکنون + عکس

بیشتر بدانید : محمدعلی کشاورز در بیمارستان + وضعیت جسمانی

بیشتر بدانید : محمدعلی کشاورز در تولد 90 سالگی: از اهدا یادگاری هایش تا پیامی به مردم 


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو