ترامپ: سریع نبودیم، تلفات کرونا ۲۵برابر می‌شد

منبع: برترین ها

86

1399/3/7

06:15


در حالی که تلفات ویروس کرونا در آمریکا از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته، ترامپ در کنفرانس خبری گفت اگر دولت وی سریع و هوشمندانه عمل نمی‌کرد تلفات کرونا در این کشور ۲۵ برابر می‌شد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه (به وقت واشنگتن) گفت در صورتی که دولت وی اقدام سریع و هوشمندانه انجام نمی‌داد تعداد قربانیان ویروس کرونا ۲۵ برابر بیشتر از تعداد کنونی می‌شد.

وی که در جمع خبرنگاران در حیاط کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «ما به تیم خود و گروه اقدام علیه ویروس کرونا افتخار می‌کنیم.»

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و ۷۲۲ هزار نفر رسیده و تلفات کرونا در آمریکا نیز از ۱۰۰ هزار نفر عبور کرد.

ترامپ: تحریم قوی علیه چین در راه است

ترامپ با سوال متعدد خبرنگاران درباره اقدام واشنگتن علیه چین مواجه شد که پاسخ داد که این اقدام اواخر هفته جاری اعلام خواهد شد و قصد ندارد امروز در این نشست خبری درباره آن بحث کند.

رئیس جمهور آمریکا درباره بازگرداندن نظامیان آمریکایی از افغانستان گفت که هیچگونه تاریخ هدفی درباره بازگرداندن نیروهای آمریکایی به خانه نداشته اما گفت که تمایل دارد تا در سریعترین زمان منطقی این اقدام انجام شود.

این در حالی است که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه گفت که واشنگتن همچنان به خارج کردن نیروهای خود از افغانستان ادامه خواهد داد تا تعداد نظامیان آمریکایی در این کشور تا ماه جولای (تیرماه) به ۸۶۰۰ نفر برسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو