روحانی: به مرز مهار کرونا نزدیک شده‌ایم

منبع: برترین ها

52

1399/3/7

12:49


رئیس جمهور در آئین افتتاح مجلس یازدهم گفت: در ۲۰ استان به مهار رسیدیم و در ۱۱ استان دیگر امیدواریم به مهار برسیم. ستاد کرونا دولت را موظف کرده که برای موج دوم کرونا در پاییز آماده شود.

برترین‌ها: رئیس‌جمهور با بیان اینکه مبنای ما برای همکاری‌ها چارچوب قانون اساسی است، گفت: ما تک‌تک نمایندگان مجلس را در برابر کل ملت ایران مسئول می‌دانیم.

روحانی: به مرز مهار کرونا نزدیک شده‌ایم

رئیس جمهور در آئین افتتاح مجلس یازدهم:

پارلمان و مجلس در سراسر جهان نماد مهم دموکراسی است و در ایران اسلامی مجلس شورای اسلامی نماد دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی است.

هم دوران دولت چهار ساله است و کوتاه و هم دوران مجلس اما با همکاری دولت و مجلس می توانیم یادگاری دائمی و ماندگار را برای دهه ها و حتی قرن ها برای مردم به یادگار بگذاریم و آن یادگار بزرگ قانون متقن، صحیح و کارآمد برای جامعه است.

مجلس ها و دولت ها آمدند و رفتند اما قانون مدنی کشور برای دهه ها و پیش از یک قرن به عنوان محکم ترین قانون هنوز هم جای افتخار برای ایران و قانون گذاری ایران است.

در ۲۰ استان به مهار رسیدیم و در ۱۱ استان دیگر امیدواریم به مهار برسیم.

ستاد کرونا دولت را موظف کرده که برای موج دوم کرونا در پاییز آماده شود.

کار مجلس شورای اسلامی مسئولیت های اجرایی و قضائی نیست.

ما مطمئن هستیم با همکاری یکدیگر در این سال سخت به مردم امید بیشتر می‌دهیم و پیشرفت کشور را ادامه خواهیم داد.

دنبال این هستیم که رابطه دولت و مجلس به گونه‌ای باشد که ما بتوانیم در این سال بسیار سخت که با تحریم و تحریک و با ویروس کرونا مواجه هستیم، بتوانیم کشور را اداره کنیم.

خوشبختانه خدمت نمایندگان عرض می‌کنم در سراسر کشور به مرز مهار کرونا نزدیک شده‌ایم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو