همکاری زهرا عاملی با امیرعباس گلاب و بهروز صفاریان

147

1399/3/7

12:55


عاملی پس از چهار سال کتاب اشعار خود را منتشر می‌کند.

همکاری زهرا عاملی با امیرعباس گلاب و بهروز صفاریان

سرویس موسیقی هنرآنلاین: زهرا عاملی شاعر و ترانه‌سرا درباره جدیدترین آثار خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: اخیراً ترانه‌ "بی‌قرار" از من با صدای آقای احسان خواجه‌امیری منتشر شد و الآن مشغول نوشتن ترانه‌های جدید برای او و سایر خوانندگان هستم.

وی درباره قطعه "بی‌قرار" توضیح داد: این کار در دوران قرنطینه انجام شد و ما نتوانستیم تبلیغ زیادی برای آن انجام بدهیم، ضمن این که وقتی آقای خواجه‌امیری کار را برای تلویزیون بردند گفتند به خاطر من قابل پخش نیست، با این حال بازخوردهای خوبی از قطعه "بی‌قرار" گرفتم.

این ترانه‌سرا ادامه داد: در حال حاضر یک کار جدید در دست آقای امیرعباس گلاب دارم و با بهروز صفاریان هم یک سری مجموعه همکاری جدید را شروع کرده‌ام.

عاملی در رابطه با انتشار کتاب اشعار خود عنوان کرد: در تلاش هستم که امسال کتابم را جمع کنم. حدود چهار سال پیش با انتشارات نگاه قرارداد بستم ولی نتوانستم کتاب را جمع کنم چون مطمئن نبودم، اما امسال به لطف آقای رئیس‌دانا و صبوری ایشان قرار است که این کار را انجام بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برای انتشار کتاب تردید داشتید، اظهار داشت: فکر می‌کردم منتشر کردن کتاب اشعار زمانی می‌تواند برای یک ترانه‌سرا خوب باشد که مردم مثل آقایان شهیار قنبری و ایرج جنتی عطایی با آثار شما خاطره ساخته باشند و بعد با آن کتاب‌ها بخواهند مرور خاطرات کنند. معمولاً کسی از خواندن ترانه لذت نمی‌برد، بلکه از شنیدن آن لذت می‌برند. به همین خاطر من نمی‌دانستم که انتشار کتاب کار درستی است یا نه. به هر حال هنوز به آن جایگاه نرسیدم که مردم با همه آثار من خاطره داشته باشند. با این حال، دوستان من را قانع کردند که کتابم را منتشر کنم که امیدوارم کتاب خوبی باشد.

عاملی در پایان درباره تأثیر ویروس کرونا روی فعالیت‌هایش گفت: وقتی موسیقی تعطیل باشد کار ما هم تعطیل است. من چند ماه گذشته را در قرنطینه به سر می‌بردم. در این مدت روی یک نمایشنامه و یک فیلمنامه کار کردم. فیلمنامه را در حد طرح کار کردم ولی نمایشنامه را جلو بردم و نوشتن این دو کار حس بسیار خوبی به من داد. سعی می‌کنم بیشتر مطالعه کنم و برای روزهایی که قرار است بنویسم توشه جمع کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو