بازگشت قاتل پیر زن تهرانی به صحنه جرم در حین حضور پلیس

منبع: روزیاتو

46

1399/3/7

14:47


اتفاقات عجیب و غریبی در بهار ۹۹ در حوزه قتل و جنایت در کشور رخ داده است که مرور آن، گاها ما را با ناهنجاری های جامعه و اتفاقاتی که زیر پوست شهرها، در حال رخ دادن است، آشنا می کند.

از قتل مامور کلانتری شهرک غرب با شلیک سارق مسلح یک واحد مسکونی و وحشت اهالی در انتقال مامور به بیمارستان تا قتل فجیع و ناموسی رومینا اشرفی در شهرستان تالش استان گیلان، این ها بخشی از اتفاقات سیاهی است که در بهار ۹۹ در نقاط مختلف کشور رخ داده و احتمالا باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب تر دیگری در حوزه حوادث سال جهش تولید باشیم. اخیرا یک پسر جوان، یک پیر زن را در تهران به قتل می رساند و به صورت اتفاقی، در حین حضور پلیس، به صحنه جرم باز می گردد و دستگیر می شود.

این پسر توسط سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر می شود. قصه ما مربوط به شامگاه بیست و یکم رمضان است. خبر قتل یک پیر زن تنها در منزلش در شهرک ولیعصر تهران، به ۱۱۰ اطلاع رسانی می شود.

اخبار حوادث

چند مامور کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر، راهی محل حادثه می شوند. پسر مقتول که سراسیمه خود را به محل حادثه رسانده بود، به پلیس گفت که چون از مادرش خبر نداشته، سراسیمه به خانه او آمده و با جسد وی مواجه می شود. یکی از بستگان مقتول هم به محل حادثه می آید. در حین تحقیقات کارآگاهان پلیس، ماموران به یکی از بستگان مشکوک می شوند.

پسر مقتول به پلیس گفت که این پسر، نوه دایی او است و برای تسکین وی به محل حادثه آمده است. ماموران کلانتری به چهره و رفتار این نوه دایی، مشکوک شده و چون عرق می ریخت، مراتب به بازپرس پرونده قتل، اطلاع داده می شود. بازپرس، دستور بازداشت وی را صادر می کند. نکته ای که درباره این قتل وجود دارد آن است که دوربین های مدار بسته، به سرقت رفته بود.

این نوه دایی که ۲۸ سال سن داشت، تحت بازجویی، منکر ماجرا شد اما بررسی های پلیس نشان داد که او سابقه سرقت لوازم خودرو دارد. اما دوست وی به پلیس گفت که در روزی که این پیرزن کشته شد، من با متهم بودم و با هم بیرون رفتیم و بستنی خوردیم. او در زمانی که قصد بیرون آوردن موبایلش داشت، انگشتر طلایی از جیبش بیرون آمد و حرفی درباره آن نزد و دوباره در جیبش قرار داد. وقتی می خواست پول بستنی را پرداخت کند، النگوی طلا از جیبش به بیرون افتاد.

اما به من گفت که افرادی به بهانه اهدای بسته حمایتی ، وارد خانه پیرزنی شده و او را به قتل رسانده اند. وقتی ماجرا را شنیدم به پلیس اطلاع دادم. متهم پرونده قتل پیر زن تهرانی، بالاخره به جنایت اعتراف کرد. بررسی ها نشان داد که پیر زن، عمه پدر وی بوده و تنها زندگی می کرد و قاتل با پیر زن، رابطه خانوادگی داشت.

او وسوسه طلاهای پیر زن شده بود و قصد سرقت آن را داشت. مقتول، در کار طب سنتی بود و من با چاقوی میوه خوری، او را به قتل رساندم. طلا ها را برداشته و دستگاه دوربین مدار بسته را با خود بردم. متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات ادامه دارد.

استفاده از صندوق امانات بانک ها برای نگهداری طلا و ارز و لوازم گران قیمت، توصیه همیشگی پلیس است. شهرک ولیعصر تهران بخش بزرگی از محدوده منطقه ۱۸ شهرداری بوده و با مناطق ۹ و ۱۷ و ۱۹ و محلات یافت آباد و نعمت آباد، همسایه است. از پر جمعیت ترین شهرک های پایتخت به شمار می رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو