به گزارش وبسایت کول دانلود قسمت 25 سریال دل فیلم های مسخره باز گیلدا و ارادتمند نازنین بهاره تینا به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیدند.

شما می توانید با مراجعه به سایت کول دانلود همه این آثار را دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

  

دانلود قسمت 25 سریال دل

 سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که پرفروش ترین و محبوب ترین سریال این هفته های شبکه نمایش خانگی می باشد. در هفته های اخیر میزان دانلود سریال دل هر هفته بیشتر شده و یک روند کاملا افزایشی را سپری کرده است. در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که مرسده حاضر به همکاری با فاراب در کارهای خلاف و غیرقانوی اش می شود تا با این کار بتواند جان اتابک را نجات بدهد. فاراب که برای انجام یک ماموریت خلاف برای یکی از خلافکارهای کله گنده از زندان به مرخصی آمده بود در پی عمل کردن نقشه هایش است.

گرچه اتابک آن ها را دنبال می کند و احتمالا در صحنه جرم حاضر خواهد بود. در سمت دیگر داستان نیز سیاوش که به نزد رابی آمده بود پاسخ نه می شنود و مجبور می شود آن جا را ترک کند. در واقع این نقشه اتابک و آوا بوده است که سیاوش را از آلمان به این جا می آورند تا بلکه بتوانند با تشنج رابطه بین آرش و رابی، آرش را باری دیگر بتوانند به رستا نزدیک کنند. رستا نیز که با خواستگاری نکیسا مواجهه شده است نیز به او جواب نه می دهد و می گوید با وضعیتی که دارد نه به او که کلا به هیچ مرد دیگری نمی تواند فکر کند.

قسمت 24 نیز با فاراب با کمک مرسده دست به سرقت مسلحانه می زند. او در حالی که با خود اسلحه حمل می کند مرسده را تحت فشار گذاشته و وی را به یک طلافروشی می برد. سپس با گروگان گرفتن صوری مرسده دست به اسلحه کشی و دزدی از آن جا می کند. ولی غافل از این که اتابک که در آن روز در تعقیب وی بوده او را لو می دهد و با خبر کردن پلیس فاراب را در مخمصه می اندازد. ماجرا به این جا ختم نمی شود. فاراب که بسیار زخم خورده و عصبانی بوده، ولی در نهایت تصمیم می گیرد که مرسده را آزاد کند که برود و خودش نیز تسلیم به پلیس ها بشود. با این اتفاقات حبس بسیار طولانی مدتی در انتظار فاراب خواهد بود. به هر حال مرسده آزاد شده و به نزد اتابک می رود. در سمت دیگر داستان این قسمت سیاوش قرار داشت که هنوز دست بردار نبود از تلاش برای رسیدن به رابی. وی به دیدن آوا می رود و با صحبت با او به دنبال راه دیگری برای نزدیکی به معشوقه خود می شود.

 

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 25 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 25 سریال دل

 

 

دانلود فیلم مسخره باز

فیلم کمدی و طنز مسخره باز به تهیه کنندگی علی مصفا ، نویسندگی و کارگردانی همایون غنی زاده و با بازی  هدیه تهرانی, فرهاد اصلانی, صابر ابر, بابک حمیدیان, علی نصیریان, محسن حسینی, مهدی کوشکی, خسرو بامداد به شبکه نمایش خانگی می آید.

در خلاصه داستان مسخره باز آمده است که دانش شیفته سینما و عاشق هما هنرپیشه محبوب شهر است. کاظم خان شیفته کازابلانکا و جواز کسبش است. شاپور شیفته تن ماهی و مصفای ممنوع التصویر است. شهر پر از گدا شده و منتظر زلزله قریب الوقوعی است. هر چند وقت یکبار هم جنازه زنی با سر تراشیده کنار ساحل پیدا می شود. به قول بازپرس کیانی: اوضاع خیته! تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.

شما کاربران عزیز را به تماشای این فیلم جذاب و تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم مسخره باز

 

 

دانلود فیلم گیلدا

فیلم گیلدا نیز عنوان اثر دیگری است که قرار است به صورت آنلاین اکران شود. مهناز افشار، سیاوش مفیدى، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعى جم، هادى حجازى فر، فرخ نعمتى، مرتضى اسماعیل کاشى و حامد کمیلى، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزى و آنیسا راستگو بازیگران گیلدا را تشکیل داده اند.

فیلم درباره گیلدا، مالک رستوران سپید است که سیاه ترین شب زندگیش را پشت سر می گذارد. او برای نجات زندگیش تا صبح فردا فرصت دارد.

کیوان علیمحمدى و امید بنکدار به صورت مشترک هم تهیه کنندگی و هم کارگردانی فیلم گیلدا را بر عهده داشته اند!

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم گیلدا

 

 

دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

و اما یکی از جنجالی ترین و پرحاشیه ترین فیلم های سال های اخیر یعنی ارادتمند نازنین بهاره تینا نیز قرار است که اکران آنلاین شود.

در این فیلم که قریب به 5 سال را در توقیف سپری کرده است، طناز طباطبایی، مهناز افشار، سحر دولتشاهی و مهران غفوریان بازی کرده اند!

این فیلم درباره سه دختر خیابانی است که در خانواده ای زندگی می کنند که پدر خانواده مظهر بی غیرتی است و در خانه پارتی تدارک می بیند و دخترانش را مجاب می کند که زودتر به خانه برای حضور در جشن باز گردند مادر خانواده هم سهمی در این ماجرا دارد. دزدی، فحاشی، لوندی، شوخی های رکیک جنسی و اعمال منافی عفت عمومی در فیلم به وفور دیده می شود. فیلمی که مدت زیادی است در وزارت ارشاد برای بازبینی شورای پروانه نمایش ارایه شده است ولی هیچ تصمیمی برای فیلم گرفته نشده و احتمالا اعضای شورای پروانه نمایش با دیدن فیلم شوکه شده اند.

تماشای این فیلم را به شما توضیه اکید داریم:

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا