رکورد طولانی‌ترین سریال کمدی شکسته می‌شود

منبع: ایران آرت

112

1399/3/7

20:04


"فیلادلفیا همیشه آفتابی است" با تولید فصل جدید می‌تواند طولانی‌ترین کمدی لایو-اکشن تاریخ آمریکا لقب بگیرد.

ایران آرت: شبکه‌ی FX تأیید کرد که فصل پانزدهم سریال کمدی "فیلادلفیا همیشه آفتابی است" را تولید می‌کند. به این ترتیب سریال به طولانی‌ترین کمدی لایو-اکشن تاریخ تلویزیون آمریکا تبدیل می‌شود و رکورد "ماجراجویی‌های آزی و هریت" شبکه‌ی ABC را پشت سر می‌گذارد. "فیلادلفیا همیشه آفتابی است" از آگست سال ۲۰۰۵ روی ایر رفته و تاکنون ۱۵۴ اپیزود آن در قالب ۱۴ فصل ساخته شده است. 

بازیگران سریال پیش‌تر از تمایل خود به رکوردشکنی گفته بودند. شبکه‌ی FX چند سال قبل اعلام کرد که فصل سیزده و چهاردهم سریال را تولید می‌کند. پیش از پخش فصل سیزدهم، "چارلی دی" یکی از بازیگران سریال در مصاحبه با "رپ" گفت که هدف تمامی عوامل ساخته شدن فصل پانزدهم است. 

دی در آن زمان گفت:‌ "فصل سیزدهم قطعاً ساخته می‌شود، ما در حال حاضر مشغول تولیدش هستیم، برای فصل چهاردهم نیز قرارداد امضاء کرده‌ایم، اما فصل‌های بعدی به FX بستگی خواهد داشت. فکر می‌کنم فصل ۱۵ رکوردی برای سریال‌های کمدی باشد، بنابراین فکر می‌کنم همه‌ی ما تمایل داشته باشیم که رکورددار طولانی‌ترین کمدی در آمریکا باشیم. احتمالاً سعی می‌کنیم اگر بتوانیم این رکورد را بشکنیم."

به گزارش ۳۰نما، فصل پانزدهم "فیلادلفیا همیشه آفتابی است" قرار است در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ روی ایر برود. شبکه‌ی FX پیش‌تر تأیید کرده بود که فصل جدید سریال‌های "دیو"، "در تاریکی چه می‌کنیم" و "چیزهای بهتر" را می‌سازد. فصل سوم سریال تحسین‌شده‌ی "آتلانتا" با بازی "دونالد گلاور" و فصل چهارم "فارگو" هم برای همین فصل در نظر گرفته شده است.

شبکه‌ی FX شب گذشته علاوه بر این اعلام کرد که اسپین‌آف "داستان ترسناک آمریکایی" را با عنوانی مشابه (American Horror Stories) به تولید می‌رساند. پیش‌تر تأیید شده بود که فصل جدید "داستان جنایی آمریکایی" تحت عنوان "استیضاح" به تهیه‌کنندگی "رایان مورفی" و بازی "بینی فلدستین" در نقش "مانیکا لوینسکی" و "کلایو اوون" در نقش "بیل کلینتون" بازخواهد گشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو