نگاهی به زندگی هنری و بیوگرافی الهام حمیدی و عکس های جذاب وی

نگاهی به زندگی هنری و بیوگرافی الهام حمیدی و عکس های جذاب وی


منبع: آرگا

220

1399/3/7

21:43


در این مطلب می توانید بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر مشهور و توانای ایرانی را به همراه تصاویر خانوادگی اش ملاحظه کنید. این هنر پیشه ایرانی با بازی در مجموعه تلویزیونی مسافری از هند به شهرت زیادی دست یافت.

نگاهی به زندگی هنری و بیوگرافی الهام حمیدی و عکس های جذاب وی

الهام حمیدی بازیگر محبوب و شناخته شده عرصه تلویزیون و سینمای ایران در ۸ آذر ماه ۱۳۵۶ به دنیا آمده است. وی تا کنون در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی پر بیننده و زیادی به ایفای نقش پرداخته است، در ادامه زندگینامه این هنرپیشه مطرح کشورمان به همراه مجموعه تصاویری گلچین شده از وی را مرور می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی الهام حمیدی +تصاویر

الهام حمیدی در خانواده ای ۵ نفره و در تهران متولد شده است. الهام تنها دختر خانواده و دارای دو برادر کوچکتر از خودش می باشد و در رشته حسابداری تحصیل کرده است. وی بعد از اتمام تحصیلاتش از دانشگاه آزاد رود هن، در کلاس های بازیگری شرکت کرد و از همانجا توسط رامین لباسچی برای بازی در «آوایی در گلستان» انتخاب شد.

زندگینامه خواندنی الهام حمیدی

پدر الهام حمیدی در جوانی اش تئاتر کار می کرده است و عمویش نیز در عرصه گویندگی رادیو فعالیت داشت، بنابراین او با هنر بازیگری بیگانه نبوده و به نوعی این استعداد وی زمینه ارثی دارد.

 بیوگرافی جالب الهام حمیدی

شروع بازیگری و شهرت

بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» در سال ۱۳۸۴ جزو اولین تجربه های سینمایی وی محسوب می شد، وی به خاطر بازی در این فیلم کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر از جشن خانه سینما شد.

زندگینامه جدید الهام حمیدی

بازی در سریال تلویزیونی «مسافری از هند» سکوی پرتاب وی در عرصه بازیگری بود. او در این سریال پر بیننده در کنار بازیگران جوانی همچون حمید گودرزی، سروش گودرزی، بهنوش طباطبایی، شیلا خداداد، فرزاد حسنی خوش درخشید و بازی اش بسیار مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت و بعد از آن در مجموعه های تلویزونی موفق و زیادی به ایفای نقش پرداخت که از مشهور ترین آنها می توان به سریال زیر تیغ، شوق پرواز، یوسف پیامبر، آخرین دعوت در تلویزیون و فیلم های دنیا، خیلی دور، خیلی نزدیک، بچه های ابدی، ملک سلیمان، گهواره ای برای مادر در سینما اشاره کرد.

زندگی نوشته جدید الهام حمیدی

سریال «شوق پرواز» یکی از سریال های پر بیننده و زیبای تلویزیون به کارگردانی یدالله صمدی می باشد که الهام حمیدی در این سریال نقش همسر شهید بابایی با بازی خوب شهاب حسینی را ایفا می کرد. این مجموعه تلویزیونی زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تصویر می کشید و جزو یکی از بهترین سریالها در ژانر دفاع مقدس می باشد.

زندگینامه جذاب الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی متاهل بوده و ازدواج کرده است. وی در سال ۱۳۹۷ با انتشار متنی عاشقانه در صفحه اینستاگرامی خود، خبر ازدواجش را منتشر کرد و در اردیبهشت ۹۹ با انتشار عکسی از خود و مادرش در حال خرید سیسمونی نوزاد، هوادارانش را از بارداری اش مطلع ساخت، بنابراین احتمالا تا چند وقت دیگر اولین فرزندش را به دنیا خواهد آورد.

 بیوگرافی جذاب الهام حمیدی

اکنون در اینجا و بعد از مطالعه بیوگرافی الهام حمیدی دعوت می نماییم از مجموعه تصاویر گردآوری شده وی برای این مطلب دیدن نمایید.

زندگینامه جالب الهام حمیدی

 عکس و زندگینامه الهام حمیدی

زندگینامه الهام حمیدی

الهام حمیدی در کنسرت بهنام بانی

زندگینامه متفاوت الهام حمیدی

الهام حمیدی و همسرش در یک مراسم

 بیوگرافی جذاب الهام حمیدی

عکسی از کودکی الهام حمیدی

زندگینامه کامل الهام حمیدی

پوشش زمستانی الهام حمیدی در خارج از کشور

تصاویر و زندگینامه الهام حمیدی

الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی

زندگینامه الهام حمیدی+عکس

بیوگرافی و تصاویر جذاب الهام حمیدی

همه چیز از زندگی الهام حمیدی

الهام حمیدی و همسرش

زندگی نوشته الهام حمیدی

تصویری زیبا از الهام حمیدی

زندگی نوشته خواندنی الهام حمیدی

عکس الهام حمیدی هنرپیشه ایرانی

زندگی نوشته درباره الهام حمیدی

الهام حمیدی در کنسرت محمد علیزاده

گالری تصاویر الهام حمیدی+بیوگرافی

پوشش خاص الهام حمیدی در جشن حافظ

عکس و زندگی نوشته الهام حمیدی

حضور الهام حمیدی در فیلم های سینمایی

تخته گاز (محمد آهنگرانی، ۱۳۹۷)، ثبت با سند برابر است (بهمن گودرزی، ۱۳۹۴)، دو دوست (محمد بانکی، ۱۳۹۳)، گهواره‌ای برای مادر (پناه‌برخدا رضایی، ۱۳۹۱)، راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده، ۱۳۹۰)، اخلاقتو خوب کن (مسعود اطیابی، ۱۳۸۹)، ما همه گناهکاریم (حسن ناظر، ۱۳۸۹)، سه درجه تب (حمیدرضا صلاحمند، ۱۳۸۸)، دلداده (قدرت‌الله صلح‌میرزایی، ۱۳۸۷)، ملک سلیمان (شهریار بحرانی، ۱۳۸۷)، محیا (اکبر خواجویی، ۱۳۸۶)، بچه‌های ابدی (پوران درخشنده، ۱۳۸۵)، سرگیجه (علیرضا زرین‌دست، ۱۳۸۵)، شهر آشوب (مهدی ژورک، ۱۳۸۴)، خیلی دور، خیلی نزدیک (رضا میرکریمی، ۱۳۸۳)، وعده دیدار (جمال شورجه، ۱۳۸۲)، روزگار سپری شده (روح‌الله حجازی، ۱۳۸۲)، تیک (اسماعیل فلاح‌پور، ۱۳۸۰)، دنیا (منوچهر مصیری، ۱۳۸۰)

زندگینامه جامع الهام حمیدی

مجموعه های تلویزیونی که در آن ایفای نقش کرده است :

کوی دامون (۱۳۷۸)، جوان امروز (۱۳۷۹)، آوایی در گلستان (۱۳۷۹)، آتش و شبنم (۱۳۷۹)، نفس سنگ (۱۳۸۰)، پرونده های مجهول (۱۳۸۰)، پرده عشق (۱۳۸۱)، باران عشق (۱۳۸۱)، زنبق های وحشی (۱۳۸۱)، معما (۱۳۸۲)، مسافری از هند (۱۳۸۲)، مردان کوچک (۱۳۸۳)، شهریار (۱۳۸۴)، زیر تیغ (۱۳۸۵)، آخرین دعوت (۱۳۸۷)، یوسف پیامبر (۱۳۸۷)، تبریز در مه (۱۳۸۹)، مختار نامه (۱۳۸۹)، موج و صخره (۱۳۸۹)، سقوط آزاد (۱۳۹۰)، راز پنهان (۱۳۹۱)، شوق پرواز (۱۳۹۱)، سرزمین مادری (۱۳۹۲)، همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)، روز های بی قراری (۱۳۹۵)، از یاد ها رفته (۱۳۹۶)، تله فیلم لذت حقیقت ( فریدون فرهودی، ۱۳۸۸)، ای دوست مرا به خاطر آور (حمید نعمت الله، ۱۳۸۷)، نمایش خانگی : هشتک خاله سوسکه (محمد مسلمی، ۱۳۹۷)

زندگینامه درباره الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی +جوایز و افتخارات

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» در سال ۱۳۸۳

کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر»

جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نهمین جشن خانه سینما برای فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» در سال ۱۳۸۴

جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌ الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر»

بیوگرافی خواندنی الهام حمیدی

از اینکه تا پایان این مطلب از بیوگرافی الهام حمیدی همراه ما بودید از شما همراهان گرامی و علاقمندان به این بخش سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین مطالب و تصاویر منتشر شده از بازیگران ایرانی و خارجی مورد علاقه خود می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو