حمایت از امبر هرد طرفداران جانی دپ را خشمگین کرد

منبع: ایران آرت

94

1399/3/8

01:31


برند فشن لورئال در حالی به حمایت از امبر هرد پرداخته است که طرفداران جانی دپ به دلیل خشونت امبر هرد علیه بازیگر محبوب‌شان این اقدام را از سوی لورئال نمی‌پذیرند.

ایران آرت: کمپانی فرانسوی لورئال (L’Oréal) که یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید محصولات آرایشی-بهداشتی است، حمایت خود از امبر هرد، بازیگر پرحاشیه هالیوود را اعلام کرد.

لورئال با انتشار تصاویری از امبر هرد نشان داد که با وجود حواشی طلاق امبر هرد و جانی دپ، باز هم از امبر هرد حمایت می‌کند و به همکاری خود با این بازیگر  جهت معرفی محصولات کمپانی‌اش ادامه می‌دهد.

به نقل از سیگاتک، همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از طرفداران جانی دپ به صفحه اینستاگرام کمپانی لورئال بروند و از همکاری این کمپانی با امبر هرد انتقاد کنند.

طلاق امبر هرد و جانی دپ، یکی از پرحاشیه‌ترین جدایی‌های هالیوود بوده که حواشی آن هنوز هم ادامه دارد.

جانی دپ و امبر هرد



​به گزارش ایران‌آرت، تا کنون اسناد مختلفی مبنی بر خشونت این زوج علیه یکدیگر فاش شده است. برای نمونه، سندی فاش شده که نشان می‌دهد جانی دپ در سال 2013 امبر هرد را تهدید کرده که او را "به آتش می‌کشد".

​همچنین سند دیگری منتشر شده که امبر هرد بارها جانی دپ را مورد ضرب و شتم قرار داده است. علاوه‌بر آن تصاویری نیز از امبر هرد با برخی سلبریتی‌های مرد در آسانسور خانه جانی دپ منتشر شده که در صورت اصل بودن این تصاویر، امبر هرد متهم به خیانت خواهد شد. 

در همین حال برخی رسانه‌ها نوشته‌اند: فاش شدن ماجرای برخورد شدید فیزیکی امبر هرد با جانی دپ و خیانت عجیب خانم بازیگر، ممکن است دپ را به نقش محبوبش در "دزدان دریایی کاراییب" بازگرداند. جانی دپ پس از اتهامات مطرح شده از سوی امبر هرد، از حضور در قسمت جدید این فیلم کنار گذاشته شد. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو