گلایه مانکن معروف از دنیای مدلینگ/ از فتوشاپ خسته‌ام!

منبع: ایران آرت

133

1399/3/8

11:37


ایران آرت: سیلر برینکلی کوک، مانکن جوان و از شخصیت‌های تلویزیونی آمریکا، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، برای نخستین بار درباره مسائلی چون وسواس، اضافه وزن، و سایر مشکلات گذشته خود توضیحاتی داد.

او که ۲۱ سال دارد و دختر کریستی برینکلی، مانکن مشهور آمریکایی است، پیام خود در اینستاگرم را با بخشی از یکی از ترانه های کندریک لامار آغاز کرده است که می‌گوید: "از فتوشاپ خسته‌‌ام."

سیلر برینکلی کوک در این مطلب به سختی‌هایی که برای داشتن اندام متناسب یا "کامل" تحمل کرده است، اشاره می‌کند.

او می‌گوید، به خاطر سلولیت‌های پوستش (تجمع چربی)‌ گریه می‌کرد، چربی‌های اضافه روزش را خراب می‌کرد و عصبی می‌شد؛ چرا که احساس می‌کرد دیگر مانند گذشته لاغر نیست و دچار اختلال غذایی شده بود.

این مانکن جوان ادامه می دهد که سرانجام متوجه شد بدنش به عنوان یک زن جوان دائمأ در حال تغییر است و دیگر کنترل این موضوع به صورت کامل در اختیار او نیست و عوامل دیگری مانند هورمون، عواطف، و احساسات هم در این تغییرات دخیل هستند.

سیلر برینکلی کوک با اشاره به این که یاد گرفته است که خودش را با دیگران مقایسه نکند، می‌گوید که هر روز می‌دود، هفته ای شش بار به باشگاه ورزشی می‌رود و غذای خوب می‌خورد. او یادآور می‌شود که فرد خوش‌‌‌شانسی است که دو پا و بدن سالمی دارد.

اوبه طرفدارانش می گوید، با وجود این که روی پوست بدنش سلولیت دارد، شکمش همیشه جذاب نیست، و خود را یک انسان ۱۰۰ درصد "غیرکامل" می‌داند، باز هم احساس غرور می‌کند.

سیلر برینکلی کوک در پایان از کسانی از اندام خود متنفر هستند می‌خواهد که بدنشان را دوست داشته باشند و قدرش را بدانند چون "جادویی" است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو