اعتیاد علی لهراسبی که مدیری افشا کرد!

منبع: برترین ها

81

1399/3/8

11:59


علی لهراسبی، خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته در برنامه «دورهمی» حضور پیدا کرد و درباره علاقه بیش از اندازه‌اش به بازی بیلیارد و سو تفاهمی که درباره عدم رعایت قانون کپی رایت از یک اثر دیگر ایجاد شده بود، صحبت کرد.

خبرآنلاین: علی لهراسبی، خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته(چهارشنبه ۷)، مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود. در این برنامه لهراسبی از علاقه بیش از اندازه‌اش به بازی بیلیارد صحبت کرد و مهران مدیری را دعوت کرد تا یک روز با هم در این زمینه رقابت کنند.

مدیری در بخشی از این برنامه به لهراسبی گفت: «می‌خواهی درباره اعتیادت چیزی بگویی؟ یا خودم بگویم؟ اگر دوست نداری صحبت نکنیم.»

اعتیاد علی لهراسبی که مدیری افشا کرد!

علی لهراسبی نیز در پاسخ گفت: «کی؟ من؟ به این قیافه می‌خورد که معتاد باشم؟»

مجری برنامه ادامه داد: «علی لهراسبی اعتیاد شدیدی به بیلیارد دارد.»

لهراسبی در پاسخ گفت: «من می‌دانم شما هم اعتیاد شدیدی به بیلیارد دارید.»

مدیری هم در پاسخ گفت: «اوضاع من خراب است، بیلیارد را تزریق می‌کنم.»

لهراسبی پس از پیشنهاد دان به مهران مدیری برای همبازی شدن در بیلیارد به او گفت: «چه قدر خوب، من شما رو دعوت به رقابت می‌کنم و میبرمتان و پس از تعجب مدیری ادامه داد، می‌آیم دنبالتان و شما را به باشگاه بیلیارد می‌برم.»

در ادامه مدیری درباره ماجرای شکایت یکی از موزیسین‌ها از لهراسبی به‌خاطر رعایت نکردن قانون کپی رایت پرسید و لهراسبی در پاسخ به آن موضوع گفت: «چند سال پیش به طور ناخواسته یک اتفاقی افتاد و واقعیتش این است که کاملا ناخواسته بود، حتی من یک روز صبح از خواب بیدار شدم و دیدم رضا صادقی به من پیام داده هم سلولی سلام و برای من سوال پیش آمد که این به چه معناست تا زمانی که اینترنت را چک کردم و متوجه ماجرا شدم. به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه این اتفاق افتاد، من یک روز یک آهنگی شنیدم، همان موضع آن را ضبط کردیم و منتشر کردیم و از یک طرف صاحب کار شکایت کردند که پس از شفاف سازی موضوع ایشان لطف کردند و رضایت دادند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو