آموزش استفاده از استیکر های تلگرام در واتساپ

آموزش استفاده از استیکر های تلگرام در واتساپ


منبع: مینویسم

593

1399/3/8

13:03


How to use Telegram stickers in WhatsApp

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

ما در گذشته از ترفند های واتساپ برایتان گفته ایم.اما امروز با آموزش استفاده از استیکر های تلگرام در واتساپ با شما خواهیم بود.
ظهور استیکر در واتساپ، گام بزرگی در پیشرفت این پیام رسان بوده است. ما در فیسبوک و تلگرام از استیکر استفاده کرده ایم و تقریباً قابل پیشبینی بود که در واتساپ نیز ظاهر شوند. اما از آنجایی که در واتساپ باید پک های استیکر را مثل یک برنامه اضافی نصب کرد، پروسه استفاده از استیکر در واتساپ کمی ناخوشایند است. در حالی که در تلگرام این پروسه بسایر ساده است. به همین دلیل میخواهیم روش ساده ای را در این جا معرفی کنیم که بتوانید استیکر های تلگرام را در واتساپ استفاده کنید.

آموزش قدم به قدم استفاده از استیکر های تلگرام در واتساپ

انتقال استیکر ها از تلگرام به واتساپ ساده اس، اما باید چند مرحله را دنبال کنید تا به درستی انجامش بدهید.این آموزش در مورد موبایل است، اما مشابه همین روش را میتوان در کامپیوتر هم انجام داد.
در گوشه سمت چپ بالای تلگرام از گزینه سه خط، به تنظیمات رفته و تنظیمات چت (chat settings) را انتخاب کنید.

در پنجره‌ی جدید باید به پایین صفحه رفته و گزینه Stickers and Masks را پیدا کنید.پس از پیدا کردن استیکر ها، گزینه سه نقطه را در کنار پک ها انتخاب کنید تا لینک پک نشان داده شود. اگر استیکری ندارید میتوانید از سایت های به راحتی از سایت های Stickers Telegram و یا subreddit دانلود کنید. همچین میتوانید از کانال های بسیاری در تلگرام مانند Stickers Channel و Telegram Stickers استفاده کنید.


پس از آنکه لینک اسیکرها را کپی کردید، باید ریات را Sticker Downloader باز کنید. میتوانید با نوشتن اسم ربات در تلگرام، آنرا پیدا کنید.

پس از زدن استارت در ربات، دستورالعمل هایی را خواهید دید. هدف شما، گرفتن یک فایل zip از استیکر هاست.به این منظور، در چت Settings را تایپ کرده و از بین فرمت های ارائه شده، Webp را که کمترین سایز را دارد انتخاب میکنید.

پاسخ به ۱۰ سوال متداول درباره واتساپ

در گام بعدی، لینک کپی شده استیکر را به ربات بفرستید. پس از چند لحظه، ربات تلگرام یک فایل زیپ حاوی عکس ها به شما ارسال میکنید. میتوانید این عملیات هر چقد که میخواهید تکرار کنید.

پس از دریافت فایل با آنرا از حالت فشرده خارج کرده و به پوشه root تلفن خود منتقل کنید. میتوانید از ES File Explorer استفاده کنید. اگر فایل را در کامپیوتر دانلود کرده اید باید به تلفن خود منتقل کنید. دستگاه پوشه ای به نام Stickers دارد که میتوانید پوشه های فرعی برای پک های استیکر که میخواهید در واتساپ استفاده کنید، ایجاد کنید. در هر صورت باید فایل هارا از حالت فشرده خارج کنید.

در ادامه باید از برنامه Personal stickers for WhatsApp استفاده کنید. اگر تمام مراحل را درست طی کرده باشید، استیکر های شما در برنامه نمایش داده میشود. اگر گزینه add را انتخاب کنید، استیکرها برای واتساپ قابل استفاده خواهند بود.

ترفند های جلوگیری از هک شدن در واتساپ

میتوانید تمام پک های استیکر را از تلگرام به واتساپ منتقل کنید. یک بار که انجام دهید، دیکر برایتان راحت تر خواهد بود. پک ها در قسمت استیکرهای واتساپ، قابل استفاده هستند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو