هدیه جالب متیو پری به بازیگر زن سریال فرندز

منبع: ایران آرت

185

1399/3/8

22:03


لیزا کودرو فاش کرد که ظرف کلوچه‌ آپارتمان مانیکا با بازی کورتنی کاکس و ریچل با بازی جنیفر انیستون را به عنوان هدیه از طرف متیو پری دریافت کرده است.

ایران آرت: لیزا کودرو فاش کرد که هم‌بازی‌اش متیو پری در سریال "دوستان" ظرف کلوچه‌ سریال را به او هدیه داده است. کودرو که در "دوستان" نقش "فیبی بوفی" را بازی می‌کرد، در مصاحبه با "جیمی کیمل" گفت که ظرف کلوچه‌ی آپارتمان مانیکا با بازی "کورتنی کاکس" و ریچل با بازی "جنیفر انیستون" را به عنوان هدیه از طرف پری دریافت کرده است. 

کودرو ۵۶ ساله می‌گوید: "چند سال پیش از پایان سریال در حال فیلمبرداری یک صحنه بودیم و دیالوگ من این بود: "وای! باید بروم. دیرم شده، بهتر است بروم."" کودرو در آن زمان ساعت به دست نداشت و ظرف کلوچه را با ساعت اشتباه گرفت.

کودرو می‌گوید:‌ "همان‌طور که این جملات را می‌گفتم با خود فکر کردم: "چه خوب یک ساعت آنجاست." به آن اشاره کردم و گفتم: "ببینید ساعت چند شده. باید بروم." در حین فیلمبرداری متیو گفت: "وقتی گفتی ببینید ساعت چند شده به ظرف کلوچه نگاه می‌کردی؟""

به گزارش ۳۰نما، کودرو می‌گوید پس از پایان سریال در سال ۲۰۰۴، پری که نقش "چندلر بینگ" را بازی کرده، آن ظرف را به عنوان یادگاری به او داده است: "فکر می‌کنم اولین چیزی که پرسیدیم این بود: "خیلی زیباست – [برای هدیه دادنش] اجازه گرفته‌ای؟ برای این می‌پرسم که اتوموبیل من را هر شب پیش از آنکه بروم بازرسی می‌کنند."

friends-kudrow-jar-1024x576

کودرو هفته‌ی گذشته به انتقادات علیه سریال واکنش نشان داد. در سال‌های اخیر "دوستان" به تبعیض جنسیتی و عدم استفاده از بازیگران غیر-سفیدپوست متهم شده است. او در مصاحبه با "ساندی تایمز" در مورد اینکه اگر سریال امروز روی ایر می‌رفت با چه واکنشی مواجه می‌شد گفت: "کاملاً متفاوت می‌شد. بدون تردید تمامی بازیگران آن سفیدپوست نمی‌بودند. نمی‌دانم جز این چه تفاوت‌هایی می‌توانست داشته باشد، اما به نظر من باید به عنوان یک اثر تاریخی به آن نگاه کرد نه اینکه اشکالاتش را جست." 

سریال "نیروی فضایی" نت‌فلیکس با بازی کودرو و "استیو کارل" جمعه آینده پخش می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو