جاهای گردشگری و دیدنی های سالزبورگ اتریش را اینجا ببینید

جاهای گردشگری و دیدنی های سالزبورگ اتریش را اینجا ببینید


منبع: آرگا

128

1399/3/8

22:41


سالرزبورگ از شهرهای زیبا و دل نواز در اتریش است شهری که با قرار گرقتن در کنار رودخانه سالزاچ مهم ترین دیدنی های اتریش را در خود جای داده است همه گردشگران این شهر را با دنیای موسیقی آن می شناسند. بسیاری از محله قدیمی در این شهر یادآرو خاطرات هستند و متعلق به قرون وسطی هستند و با وجود معماری خانه های قدیمی نیز جذابیت این محله ها بیشتر خواهد شد.

جاهای گردشگری و دیدنی های سالزبورگ اتریش را اینجا ببینید

شهر زیبای سالزبورگ شهری زیبا در اتریش است که به واسطه معماری های برجسته خود شناخته شده است گشت و گزار کردن در این شهر بسیار جذاب است زیرا می توانید از نزدیک به سراغ محله قدیمی و مناطق مدرن  آن بروید و تلفیق دو سبک مختلف از زندگی را مشاهده کنید. این شهر مرکزی از جمله زیباترین شهرهای اروپایی محسوب می شود که به دلیل مناظر زیبای خود و معماری برجسته ای که دارد در میان گردشگران شناخته شده است شاید شهرت این شهر را در افسانه ها شنیده باشید به دلیل وجود موزه های مهمی که در این شهر هستند هر ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. این شهر معروف دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیادی است و به دلیل قدمت تاریخی که دارد بسیار پر جاذبه است بسیاری از آهنگسازان معروف در دنیا زادگاهشان این شهر است و به همین دلیل است که سالزبورگ را مهد موسیقی و هنر در دنیا می دانند. خیلی از گردشگران و علاقه مندانی که به این شهر سفر می کنند در فستیوال ها شرکت می کنند این فستیوال ها برای برنامه های موسیقی هتند و علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کنند در ادامه این بخش نیز می توانید بیشتر با این شهر و جاذبه های توریستی آن آشنا شوید.

آشنایی با دیدنی های معروف سالزبورگ:

جاذبه های توریستی و گردشگری که در هر سالزبورگ واقع شده اند بسیار متنوع و دوست داشتنی هستند هر ساله علاقه مندان زیادی به این شهر سفر می کنند این شهر مرکز استان است و دروازه ورودی اتریش محسوب می شود یکی از جذابیت هایی که در این شهر وجود دارد راهروهای طاق دار آن است که در کمتر جایی از دنیا می توان نظیر آن را مشاهده کرد. آشنایی با جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی سالزبورگ برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت است که می توانید در این بخش بیشتر با آن ها آشنا شوید همچنین مکان های دیدنی اتریش نیز دارای جذابیت های بسیار زیادی هستند.

 

خانه تولد سالزبورگ:

از جاذبه های سالزبورگ می توان به محل تولد موتزارت اشاره کرد قرار گرفتن این خانه در آپارتمان خیابان گترایدگاسه واقع شده است که مکان مهمی برای خرید کردن گردشگران است جالب است بدانید در این خیابان بسیاری از آهنگسازان معروف متولد شده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه استفاده می شود آثار مهمی که در این موزه نگهداری می شوند بسیار مورد توجه علاقه مندان آن قرار می گیرند پیانو، ویولن بسیاری از ادوات موسیقی که دارای ارزش هنری بالایی هستند در این موزه به نمایش عموم گذاشته شده اند. این موزه دارای چند طبقه است و در هر طبقه نیز می توانید از اشیا و آثار متعددی دیدن کنید هر یک از این اشیا دارای ارزش فرهنگی بسیار بالایی هستند که دیدن آن ها از نزدیک بسیار جذاب است.

موزه سالزبورگ

قلعه هوهن زالتسبورگ:

این قلعه بسیار مستحکم است و یکی از بناهای تاریخی محسوب می شود که در این شهر می توانید از آن دیدن کنید اگر می خواهید به محله های قدیمی شهر سری بزنید باید مسیر بیست دقیقه ایی را پیاده روی کنید برای گردش گرانی که دوست دارند راحت تر به این مکان ها بروند پیشنهاد می کنیم تا از واگون های مسافر بری استفاده کنند. این قلعه در سال ۱۰۷۷ ساخته شده است و متعلق به دهه ۱۵۰۰ است برای این که بتوانید وارد این قلعه شوید باید از یک گذرگاه طاق دار که دارای معماری زیبایی است عبور کنید. از دیگر جاذبه های مهم در این قلعه وجود دارد می توان به کلیسای زیبا و کوچک با نام جورج مقدس اشاره کرد این کلیسا در سال ۱۵۰۲ ساخته شده است و یکی از ارگ های مهم محسوب می شود این قلعه که یکی از دیدنی های سالزبورگ است دارای موزه ایی است که در آن ابزار نظامی و اسلحه نگهداری می شود.

دیدنی های سالزبورگ

کلیسای فرانسیسکن:

این کلیسا در شمال کلیسای معروف سنت پیتر واقع شده است و به لحاظ معماری خود بسیار برجسته است از مهم ترین نقاط مهم و قابل ملاحظه در این کلیسا می توان به سقف های بلندی اشاره کرد که از بخش های بیرونی بنا هستند و متعلق به قسمت هسرایان این کلیسا در سال ۱۴۹۸ ساخته شده است و اگر نقطه جذابی در آن وجود داشته باشد همان راهروی تاریخیاست که از قرن سیزده ساخته شده است و معماری ان نیز سبک رومانسک است جزییاتی که در معماری این بنا وجود دارد بسیار خیره کننده و چشم نواز می باشد.

بنای تاریخی سالزبورگ

میدان رزیدنس:

این میدان در منطقه قدیمی شهر قرار دارد و یکی دیگر از دیدنی های سالزبورگ محسوب می شود نمای اطراف این میدان بسیار جذاب است و ساختمان های تاریخی بسیار معروفی در اطراف آن وجود دارد همچنین در اطراف این میدان کلیساهای تاریخی همچون کلیسای جامع سالزبورگ قرار دارد. شاید چیز دیگری که توجه شما را به خود جلب کند خانه های مسکونی و قدیمی هستند که در حال حاظر از آن ها به عنوان غذا خوری و فروشگاه استفاده می شود خوابگاه اسقف اعظم در اطراف این میدان وجود دارد. با دیدن گاری های اسب دار خاطرات بیشتری برای علاقه مندان تداعی می شود و با وجود فواره ایی که در میان میدان وجود دارد لذت گشت و گذار برای شما بیشتر می شود.

میدان سالزبورگ

نویگه باده سالزبورگ:

این مکان در منطقه ای رو به روی کاخ رزیدنس واقع شده است که متعلق به سال ۱۶۰۲ می باشد در گذشته این مکان را به دستور اسقف ها ساخته اند و در حال حاضر نیز یکی از بناهای تاریخی محسوب می شود که مورد توجه گردشگران  است. اداره دولتی و موزه نیز از بخش های دیگر در این مکان هستند که از نزدیک باید آن ها را مشاهده نمایید.

چشم اندازی از سالزبورگ

نگاهی به دیدنی های اتریش می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این کشور و شهرهای متعدد آن در اختیار علاقه مندان قرار دهد شاید تاکنن نام کاخ رزیدنتس را شنیده باشید این کاخ یکی از بناهای تاریخی مهمی است که در شهر سالزبورگ واقع شده اند و علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جذب می کنند. این کاخ در گذشته توسط اسقف های بزرگ اداره و نگهداری می شده است از این حیث دارای اهمیت بسیار بالایی است نقاشی هایی که در هر یک از این بناها به چشم می خورد نیز بسیار تماشایی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو