کارهای دیوانه‌واری که طرفدارها برای این ۸ سلبریتی کردند

کارهای دیوانه‌واری که طرفدارها برای این ۸ سلبریتی کردند


منبع: ایران آرت

204

1398/4/9

18:03


ایران آرت: بعضی طرفدارها با دیدن سلبریتی مورد علاقه‌شان جیغی از هیجان سر می‌دهند، برای گرفتن سلفی با او سر و دست می‌شکنند، هزاران بار برای دیدن او به کنسرتش می‌روند، یا حتی تصویری از او را روی بدن خود تتو می‌کنند. اما بعضی طرفدارها هم هستند که پا را از این هم فراتر می‌گذارند.

در ادامه به ماجرای جالب کارهای عجیب و غریبی می‌پردازیم که بعضی طرفدارها به خاطر سلبریتی محبوب‌شان انجام داده‌اند.
 

۱- جرد لتو

1

به گزارش روزیاتو، لتو در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای اعلام کرد که یکی از طرفدارانش، احتمالاً به تقلید از ماجرای گوش ون گوگ، نقاش مشهور، برای او یک گوش بریده ی واقعی فرستاده بود! لتو در اینباره گفته: "یه یادداشت همراهش بود که توش فقط نوشته بود: “داری گوش میدی؟” هیچوقت نفهمیدم کار کی بود و اون گوشه مال کی بود. منم گوشه رو سوراخ کردم و مثل گردنبند انداختم گردنم!"

۲- اما استون

2

جیکوب استادنمایر ۱۷ ساله، نوجوان اهل ایالت آریزونای آمریکا، آهنگ Another Day of Sun فیلم "لالالند" (La La Land) را با ترانه ای از خودش بازسازی کرده بود تا از اما استون بخواهد در مهمانی رقص فارغ التحصیلی او شرکت کند.

استون در جواب برای جیکوب نامه ای فرستاد و از او بابت ویدئویی که درست کرده بود تشکر کرد، اما دعوت او را رد کرد چون آن زمان برای کار به لندن رفته بود.

۳- مت اسمیت

3

مت اسمیت، ستاره ی سریال محبوب "دکتر هو" (Doctor Who) گفته یک بار یکی از طرفدارهایش با عکسی از حیوان خانگی اش که یک جوجه تیغی بوده به او نزدیک می شود و اصرار می کند که اسمیت کپی برابر اصل جوجه تیغی او است! بعد قبل از آنکه نیروهای حفاظتی فرصت مداخله پیدا کنند، اسمیت را می بوسد.

۴- برادران جوناس

4

برادران جوناس در سال ۲۰۱۲ از یکی از طرفداران شان یک کوسه مرده هدیه گرفتند!

جو جوناس یک بار در مصاحبه ای گفته: "قطعاً عجیب ترین چیزی که تا حالا بهمون دادن یه کوسه ی مرده بوده. البته کوسه ی خیلی بزرگی نبود. در واقع یه بچه کوسه بود ولی گذاشته بودنش تو یه شیشه. خیلی عجیب و غریب بود. طرف حتی یه یادداشت نذاشته بود که توضیح بده جریان چیه. فقط نوشته بود: “این یه کوسه ی مرده است.”"

کوین جوناس هم در مصاحبه ای گفته: "ما هنوز داریم سعی می کنیم بفهمیم اون آدم واقعاً چطوری تونسته بود یه کوسه ی مرده بخره. منظورم اینه که مثلاً یه وبسایتی هست به اسم “خرید کوسه ی مرده دات کام”؟"

۵- جسی جی

5

در سال ۲۰۱۱، بعد از آنکه جسی جی در جریان تمرینات کنسرتش از ناحیه ی پا دچار شکستگی شد، از یکی از طرفداران نوجوانش پیغام هایی دریافت کرد با این مضمون که به خواست خودش پایش را شکسته!

این نوجوان اطلاعات شخصی و عکس هایی از پای شکسته اش را به همراه این پیغام برای جسی جی فرستاده بود: "هر کاری میکنم تا دقیقاً مثل تو باشم."

۶- نورمن ریداس

6

ریداس، ستاره ی سریال محبوب "مردگان متحرک" (The Walking Dead) در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای اعلام کرد که یک بار زنی برای او یک ایمپلنت سینه ی سیلیکونی فرستاده بود چون فکر کرده بود خوشحالش می کند!

ریداس در اینباره گفته: "اون زن می گفت یه مصاحبه ازم خونده بود و به نظرش اومده بود من افسرده ام. ولی من افسرده نبودم. به نظرم فقط اینجوری به نظر رسیده بود." نورمن ریداس از این ایمپلنت سیلیکونی در ماشین کاروانش به عنوان نگهدارنده ی تلفن استفاده می کند!

۷- کانیه وست

7

در سال ۲۰۱۲، لیندا ریسا، اَبَر طرفدار کانیه وست، اسم خود را به خانم کانیه وست تغییر داد! او این کار را فقط برای تحت تأثیر قرار دادن این رپر مشهور انجام داده بود. لیندا قبل از آن هم تصویر کانیه وست را روی بازو و کفلش تتو کرده بود، اما از قرار معلوم این برای او کافی نبود و به دنبال راه بهتری برای جلب توجه کانیه بود.

۸- جان بویگا

8

بویگا، ستاره ی فیلم "جنگ ستارگان" (Star Wars) یک بار بسته ای حاوی چند تایی کاور نوک سینه دریافت می کند که تصویر صورتش روی آن چاپ شده بود! فرستنده برای معرفی و تبلیغ جان بویگا آن ها را درست کرده بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو