واکنش پوتین به شایعات کاهش حمایت از اسد

منبع: برترین ها

79

1399/3/9

05:16


ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در واکنش به شایعات ضعیف شدن روابط کرملین با بشار اسد به شکل قابل تاملی واکنش نشان داد.

اعتمادآنلاین: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در واکنش به شایعات ضعیف شدن روابط کرملین با بشار اسد به شکل قابل تاملی واکنش نشان داد.

رسانه‌های روسی خبر دادند، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور سفیر روسیه در سوریه را به عنوان فرستاده ویژه خود در توسعه روابط با سوریه منصوب کرد.

در حکم صادرشده آمده است: الکساندر یفیموف سفیر فوق‌العاده فدراسیون روسیه در جمهوری عربی سوریه به سمت نماینده شخصی رئیس‌جمهور روسیه در گسترش روابط با جمهوری عربی سوریه منصوب می‌شود.

واکنش پوتین به شایعات کاهش حمایت از بشار اسد

در ادامه این گزارش ذکر شده است: دولت روسیه به طور رسمی مجدداً حمایت مطلق خود را از دمشق و ارتش سوریه تا بازپس‌گیری باقی‌مانده تمامیت ارضی خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است سفیر روسیه در سوریه چندی پیش در واکنش به این شایعات به روزنامه الوطن سوریه گفت: شایعات و اخبار منتشرشده درباره اختلاف به‌وجودآمده در روابط روسیه و سوریه بی‌پایه و اساس است و آنهایی که به شدت به دنبال این نوع خوانش از روابط بین مسکو و دمشق هستند راه دروغگویی و وارونه جلوه دادن حقایق را پیشه کرده‌اند و دست به عملیات تخریب رسانه‌ای زده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های سوری خبر دادند، ارتش روسیه و سوریه مانور مشترکی را برای محافظت از بندر طرطوس در مقابل عملیات تروریستی به انجام رسانده‌اند.

در این مانور که با مشارکت واحدهای دریایی سوریه برگزار شد پیشرفته‌ترین مین‌روب‌های روسی اقدام به گشودن آبراه برای قایق‌ها کردند و شماری از مین‌های شناور نیز کشف و خنثی شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو