بستن توربان با روسری و شال با ۹ روش متفاوت

بستن توربان با روسری و شال با ۹ روش متفاوت


منبع: آرگا

718

1399/3/9

14:15


در این مطلب آموزش بستن توربان با شال و روسری با چند روش مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

بستن توربان با روسری و شال با ۹ روش متفاوت

توربان از انواع اکسسوری های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی داشته باشید و موهایتان را به کمک سبک و سیاقی مدرن بپوشانید بهتر است از این اکسسوری خاص و جذاب استفاده نمایید.

آموزش بستن توربان با شال و روسری

برای پوشاندن موهای سر روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک دستمال سر و توربان و … قسمتی از موها یا همه موهای خود را بپوشانید. در ادامه آموزش هایی برای بستن توربان به کمک روسری یا شال را در پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

بستن توربان با روسری

روش هایی برای بستن توربان مجلسی و ساده

اگر شما تمایل دارید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید بهتر است به جای خرید توربان از روسری یا شال استفاده نمایید و این اکسسوری ها را شبیه به توربان ببندید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید. روش های متعددی برای بستن توربان به کمک روسری یا شال وجود دارد که انتخاب هر یک از آن ها به مهارت و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

بستن توربان به کمک روسری

بستن توربان با روسری

برای بستن توربان با روسری می توانید از انواع روسری های طرح دار یا ساده استفاده نمایید همچنین رنگ روسری را نیز می توانید از بین رنگ های تیره یا روشن انتخاب نمایید.

بستن توربان با روسری طرح دار

روش اول

یکی از ساده ترین روش ها برای بستن توربان استفاده از روسری کوچک می باشد که ابتدا باید روسری تا زده شود سپس روسری از قسمتی زیری موها رد گردد.

 

نحوه بستن توربان با روسری

و در نهایت نیز در جلوی سر به گونه ای که به یک سمت مایل است گره زده شود.

مدل توربان مجلسی

روش دوم

در این روش ابتدا باید روسری را به شکل مثلتی تا بزنید و از قسمتی که روسری را تا زده اید به شکل مثلث معکوس روی سر خود قرار دهید سپس روسری را گره بزنید و قسمت مثلثی آن را زیر گره پنهان نمایید و دسته ها را نیز به شکل دلخواه خود در آورید.

نحوه بستن توربان با روسری

روش سوم

این روش دارای جنبه تزیینی است و شما باید ابتدا موهایتان را در پشت سر خود ببندید و موهای جلوی سر را نیز به دور توربان بپیچید سپس توربان را در قسمت پشت سر خود گره بزنید.

مدل توربان مجلس

بستن توربان با شال

شال را می توانید به شکل توربان در آورید و جذابیت ظاهری و استایل خود را تکمیل نمایید توجه داشته باشید که برای مهارت در بستن انواع روش های توربان با شال باید تمرین و تکرار لازم را داشته باشید.

مدل توربان مجلسی

روش اول

از این روش بستن توربان اغلب توریست های خارجی برای پوشاندن موهای خود استفاده می کنند. ابتدا شال را در پشت سر خود گره بزنید و گره دوم را نیز به صورت پاپیونی بزنید سپس توربان را برای زیبایی و جذابیت بیشتر به یک سمت متمایل نمایید.

بستن توربان با شال

روش دوم

این روش پیچشی نام دارد و برای بستن توربان به کمک این روش باید ابتدا شال را در پشت سر خود گره بزنید سپس هر یک از دسته های شال را به یک طرف متمایل نمایید و دور هم بپیچانید هچنین دسته پیچیده شده را باید به شکل سر فرم دهید سپس آن را گیره بزنید تا در جای مناسبی ثابت شود.

بستن توربان با شال ساده

روش سوم

ابتدا شال را در قسمت جلویی سر خود گره بزنید و دسته ها را بپیچانید تا یک دسته منسجم ایجاد شود سپس توربان را به صورت مدور روی گره به کمک گیره ای مناسب ثابت نمایید.

بستن توربان با روسری یا شال طرح دار

روش چهارم

اگر از توربان تمایل دارید برای تزیین استفاده نمایید این روش برای شما انتخابی مناسب می باشد. این روش دقیقا مشابه با روش قبلی است با این تفاوت که دسته ها را باید به صورت مجزا بپیچید.

نحوه بستن توربان

روش پنجم

ابتدا شال را در یک طرف سر گره بزنید سپس دسته های شال را دور سر خود به صورتی منظم بپیچانید و توربان را روی گره به کمک گیره ثابت کنید.

توربان مجلسی ساده

مدل های بستن توربان

همانطور که مشاهده کردید برای بستن توربان به کمک روسری یا شال روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور داشته باشید توربان را ببندید.

برای بستن توربان به کمک شال یا روسری می توانید از شال و روسری طرح دار یا ساده استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر طرح لباس های شما ساده می باشد بهتر است شال یا روسری را از بین مدل های گلدار یا طرح دار انتخاب نمایید همچنین اگر لباس های شما طرح دار می باشند شال یا روسری ساده برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توربان طرح دار

بستن توربان به کمک روسری

روشی ساده برای بستن توربان

توربان ساده

توربان دو رنگ

نحوه بستن توربان به کمک روسری دو رنگ

توربان طرح دار زنانه

توربان طرح دار زنانه

بستن توربان با روسری و شال

توربان شیک و مجلسی

توربان طرح دار

توربان زنانه

انتخاب رنگ شال و روسری نیز بهتر است با توجه به رنگ پوست و رنگ های مورد استفاده در میکاپ صورت انجام گیرد تا ظاهر شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد. توربان های رنگ تیره برای خانم ها با رنگ پوست روشن و سفید انتخابی مناسب و ایده آل می باشند همچنین خانم هایی که دارای رنگ پوست تیره می باشند بهتر است توربان های رنگ روشن را انتخاب نمایند.

توربان های رنگ خنثی نیز برای خانم ها و دختران جوان با هر رنگ پوستی مناسب می باشند همچنین این توربان ها به راحتی با هر رنگ لباس یا اکسسوری ست می شوند.

اگر شما تمایل دارید از توربان در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است آن را به شیوه ای خاص و منحصر به فرد به کمک روسری یا شال ببندید همچنین می توانید توربان با استفاده از روش های ساده ببندید و ظاهری آراسته و جذاب تر داشته باشید.

بستن توربان با روسری ساده و زیبا

توربان زیبا زنانه

مراحل بستن توربان با روسری

نحوه بستن توربان

روش های خاص برای بستن توربان با روسری

بستن توربان با روشی خاص به کمک روسری گلدار

توربان شیک

توربان طرح دار

توربان طرح دار

مدل توربان طرح دار و زیبا

توربان دخترانه

توربان دخترانه

توربان زنانه

توربان طرح دار و زیبا

بستن توربان

مدل توربان

در این مطلب با روش های مختلف برای بستن توربان با روسری و شال آشنا شدید همچنین مدل هایی از توربان ساده یا مجلسی را که به کمک روسری یا شال بسته شده اند را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید این اکسسوری خاص و امروزی را به راحتی ببندید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو