۱۳ ترفند ساده که از هر دختری یک خانم شیک پوش می سازد

۱۳ ترفند ساده که از هر دختری یک خانم شیک پوش می سازد


منبع: روزیاتو

110

1399/3/9

15:41


لباس های ما حرف های زیادی درباره ی ما برای گفتن دارند. گاهی برای تغییر ظاهرتان فقط لازم است کمی به سر و وضع تان برسید، مثلآً لباس هایتان را بشویید، آن ها را اتو کنید و مطمئن شوید کاملاً اندازه تان هستند. اما بعضی خانم ها پا را فراتر می گذارند و از ترفندهای خلاقانه ای استفاده می کنند که آن ها را با اندک تلاشی بسیار خوش تیپ می کند.

در ادامه چند ترفند ساده و کم هزینه به شما یاد خواهیم داد که می توانند شما را به راحتی به یک خانم شیک پوش و مد روز تبدیل کنند.

۱- کمربندتان را متفاوت ببندید

حتی معمولی ترین کمربندها را هم می توان به شکلی کاملاً متفاوت بست. مثلاً یک کمربند با پهنای متوسط ترکیب خوبی با یک کت سایزبزرگ به وجود خواهد آورد. یک ترفند ساده هم وجود دارد که با استفاده از آن می توانید ظاهر کاملاً جدیدی به استایل خود دهید: کمربند خود را طوری ببندید که انگار در آخرین لحظه تصمیم گرفتید از آن استفاده کنید، مانند چیزی که در تصویر بالا وجود دارد.

۲- کفش های رنگی بپوشید

پوشیدن کفش هایی که رنگ پررنگی دارند می تواند ریزه کاری جالبی به پوشش شما دهد. لازم نیست کفش ها رنگ به اصطلاح جیغی داشته باشند، همین که مطمئن شوید مناسب پوشش روزانه ی شما هستند کفایت می کند. نیازی نیست پول زیادی خرج کنید و می توانید کفش هایی بخرید که قیمت معمولی دارند. شلوارهای جین و تی شرت های معمولی با یک کفش پررنگ ظاهر کاملاً متفاوتی پیدا می کنند.

۳- عینک های آفتابی های چهارگوش بزنید

این اکسسوری شیک برای صورت اغلب افراد مناسب است. این نوع عینک آفتابی ها ظاهر مرموزتر و شیک تری به شما می دهند.

۴- لباس های سفید بپوشید

پوشیدن رنگ سفید ظاهر سرزنده و جوانی به ما می دهد و حتی استایل های یک دست سفید هم جالب هستند. البته لباس های سفید چندان کاربردی نیستند و به مراقبت زیادی نیاز دارند اما به زحمتش می ارزند.

۵- از اکسسوری های پررنگ استفاده کنید

لباس هایی که رنگ معمولی ای دارند اگر با یک اکسسوری جالب ترکیب شوند، مثلاً یک کیف یا شال پررنگ یا متفاوت، ظاهر جدید و متفاوتی پیدا خواهند کرد.

۶- یک لنگه گوشواره یا دو گوشواره ی لنگه به لنگه بیاندازید

شما می توانید یک گوشواره ی ساده همیشه به یک گوش تان بیندازید و گوشواره ی گوش دیگرتان را در اندازه ای بزرگ تر و بر اساس حال و هوای تان انتخاب کنید. در حقیقت بهتر است رنگ، استایل و اندازه ی گوشواره ها باهم متفاوت باشد. دیگر نیازی نیست حتماً یک جفت گوشواره ی مثل هم بخرید.

شما می توانید با گوشواره های قبلی خود ترکیب خوبی بسازید و آن ست را در هیچ کس دیگری نخواهد دید. اگر هم یک لنگه از گوشواره هایتان را گم کرده اید اما لنگه ی دیگر را دارید، فرصت خوبی است تا زندگی دوباره ای به این لنگه ی تنها مانده بدهید.

۷- از کیف های محکم استفاده کنید

چرم های نرم زود پاره می شوند و وقتی هم که این اتفاق بیافتد، کیف دیگر ظاهر شلخته ای پیدا می کند. اما اگر کیفی بخرید که جنس محکم تری دارد، حتی وقتی خالی باشد هم شکلش را حفظ خواهد کرد.

۸- خاکستری را با قهوه ای ترکیب کنید

رنگ قهوه ای باعث می شود رنگ آبی گرم تر به نظر برسد. به همین ترتیب، رنگ شتری هم در کنار خاکستری بسیار شیک است.

۹- از زیورآلات نامتعارف استفاده کنید

برای شیک و مد روز بودن لازم نیست طلای زیادی، آن هم به صورت ست بیندازید. سعی کنید زیورآلات «خودتان» را پیدا کنید. شاید مادر یا مادربزرگ تان یک انگشتر قدیمی داشته باشد یا خودتان زیورآلات نامتعارفی داشته باشید که در یک سفر آن ها را خریده باشید.

شما می توانید یک دستبند مخصوص بخرید که آویزهای مورد علاقه تان را به آن بیاندازید. اگر تمایلی به اغراق ندارید، بهتر است فقط در یک قسمت از زیورآلات استفاده کنید، مثلاً مچ دست ها و انگشت هایتان یاگردن و گوش هایتان.

۱۰- آستین هایتان را بالا دهید

شما باید آستین هایتان را بالا بکشید نه اینکه آن ها را به بالا تا بزنید. ممکن است آستین هایتان پایین بیایند، پس بهتر است با یک سنجاق زیر آرنج تان آن ها را سر جایشان محکم کنید. با این کار ظاهر سرزنده و شوخی پیدا می کنید. شما حتی می توانید آستین هایتان را یک تای کوچک بزنید تا اینگونه به نظر برسد که خودشان اینطور می ایستند.

فرقی نمی کند لباس تان یک کت باشد یا یک پیراهن، بالا زدن آستین ها ظاهر بسیار جالب تری به آن خواهد داد.

۱۱- چند کیف را باهم بیاندازید

هر دختری چند کیف محبوب برای خود دارد و ما هم خبرهای خوبی برایتان داریم: این روزها ترکیب چند کیف باهم مد است. کیف ها می توانند حتی رنگ و اندازه ی متفاوتی داشته باشند. طراحان مد در فشن شوها از این ترفند استفاده می کنند اما این ترکیب در زندگی روزمره هم جالب است.

۱۲- چرم مصنوعی بپوشید

اگر قدرت خرید چرم طبیعی را ندارید، بهتر است از چرم مصنوعی استفاده کنید. چرم مصنوعی ظاهر بسیار گران تر و جذاب تری در مقایسه با چرم طبیعی دارد. این ترفند هم در مورد کفش ها صدق می کند هم لباس ها. تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی واقعاً سخت است.

۱۳- کمی نامرتب باشید

اگر همه ی استانداردهای دنیای مد را نادید بگیرید و از پوشیدن تی شرت ها و پیراهن هایتان به آن شکلی که «باید» دست بردارید، نتیجه ی کار می تواند بسیار جالب باشد. شما می توانید یک طرف پیراهن تان را بیرون و بقیه را داخل شلوار بگذارید. این کار برای کسانی که استایل کلاسیک را ترجیح می دهند شاید عجیب به نظر برسد اما حقیقت این است که با این روش ظاهر سرزنده و برجسته ای پیدا خواهید کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو