زیباکنار کرانه‌ ای ساحلی به وسعت آسمان

منبع: تاپ تراول

139

1399/3/10

12:31


خرید بلیط هواپیما

زیباکنار کرانه‌ ای ساحلی به وسعت آسمان، استان گیلان این شمالی ‌ترین استان کشور پوشیده از جنگل‌های سرسبز و رودخانه های خروشان، جایی که دشت‌ های وسیع و دریای بی‌انتهای کاسپین بیش از هر نقطه ‌ای در ایران حس بی‌تکرار رهایی را در هر روح و جانی می‌دمد.


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


زیباکنار کرانه‌ ای ساحلی

زیباکنار کرانه‌ ای ساحلی

گیلانی که این سال ‌ها با کناره زیبایش یعنی زیباکنار بیش از هر زمانی به نقطه هدفی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل گشته است، گردشگرانی که دیگر حتی به یک گردش چند روزه در این منطقۀ بی‌مانند گیلان یعنی زیباکنار قانع نبوده و در اندیشه دست و پا کردن یک سقف دائمی برای گردش‌های طولانی‌تر و اقامت دائمی‌تر هستند.

و شما خواننده این مقاله آیا تا بحال به خرید ویلا زیباکنار فکر کرده‌اید؟ اگر بخواهیم این موضوع را بیشتر باز کنیم باید روی مقولۀ سرمایه گذاری تمرکز بیشتری کنیم. بطور خلاصه شما نه تنها بلیط دائمی زیباکنار را دریافت می‌کنید بلکه از یک فرصت سرمایه گذاری بی تکرار و کم‌نظیر نهایت بهره را خواهید برد. در طی سالیان گذشته افراد زیادی بوده‌اند که همواره به ویلا شمال به عنوان یک اولویت در مسیر زندگی خود نگاه کرده‌اند و این اولویت بطور یقین آرزوی هر ایرانی طبیعت دوست که به دنبال آرامش روح و روان خود بوده است می‌باشد.

اما چرا ما تأکید زیادی بر روی زیباکنار داریم؟ قبل از هر چیز باید بگوئیم که کرانه ساحلی زیباکنار در حوزۀ اصلی منطقه آزاد انزلی قرار دارد و این خود به تنهایی یعنی فرصت‌های بی‌شمار تجارت آزاد در استراتژیک‌ترین نقطه شمالی ایران که سالانه بیش از 9 میلیون مسافر و گردشگر را فقط در یک نقطه به خود می‌بیند.

تخفیفان

از سوی دیگر با خرید ویلا شمال در این منطقه منحصر به فرد شما در کنار بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری همچون پارک ملی بوجاق، رودخانه سفید رود، پل چوبی، رودخانه اوشمک، مرکز بزرگ تفریحی صدا وسیمای ایران، ساحل کاسپین، دهانه درون ریز سفید رود به دریا، دشت‌های وسیع طبیعی و مواهب بی‌نظیر دیگر قرار خواهید گرفت.

شرکت انبوه‌سازان آرش در 15 سال سابقه تخصصی با پشتوانه یک تیم متخصص مهندسی به عنوان یک مشاور در حوزۀ سرمایه گذاری املاک در خدمت شما خواهد بود تا هر گونه اندیشه سرمایه گذاری متقاضیان را به مسیری برای این منظور هدایت کند.

فرصت‌های خوب خیلی سریع از دست می‌روند. از گیلان زیبا به‌خصوص زیباکنار باشکوه غافل نشوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو