آموزش تغییر فونت در واتساپ

آموزش تغییر فونت در واتساپ


منبع: مینویسم

181

1399/3/10

14:04


تغییر فونت در واتساپ

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

همه، تمام روز از واتساپ استفاده میکنند. احتمالاً شما هم هر ساعت یکبار به واتساپ سر میزند و به همین خاطر از طرح ثابت واتساپ خسته شدید. یک راه حل، تغییر فونت در واتساپ به فونتی جذاب تر و شیک تر است.
واتساپ یکی از پرکاربردترین برنامه ها در سطح جهانی است و بسیاری برنامه های کمکی وجود دارند که با استفاده از آنها متوانید ظواهر واتساپ را تغییر داده، و استفاده از آن را جذاب تر کنید.برای آنهایی که تغییرات را دوست دارند، فونت ثابت واتساپ کسل کننده است. خوشبختانه ابزارهایی هستند که می‌توانید با آنها فونت چت ها را به سبک دلخواه خود تغییر دهید.

احتمالاً شما فونت پیام های واتساپ را دوست ندارید. برای همین میخواهیم ترفند هایی را به شما یاد بدهیم تا واتساپ خود را به حالت شیک تری دربیاورید.این تغییرات هم برای شما و هم برای مخاطب های شما، قابل مشاهده است. به عبارت دیگر، هم شما و هم افرادی که به آن ها پیام می‌فرستید، فونت جدید را خواهند دید.

 

از Stylish Text برای تغییر فونت استفاده کنید.

برنامه Stylish Text حدود ۱۰۰ سبک متن متفاوت به شما میدهد که میتوانید با استفاده از آنها فونت واتساپ را تغییر داده و از همه نوع ترکیب های خاص با حروف ASCII استفاده کنید.
این برنامه میلیون ها بار دانلود شده و کاربرد بسیار ساده ای دارد :

پس از نصب، فقط باید نرم افزارهایی را که میخواهید با این برنامه استفاده کنید، انتخاب میکنید و برنامه فهرست بی پایانی از حروف ها و فونت ها را در اختیار شما قرار میدهد.
میتوانید به جز واتساپ، Stylish Text را همراه برنامه های دیگر مثل فیسبوک و توییتر استفاده کنیدددبرای استفاده برنامه با واتساپ، کافی است گزینه واتساپ را در آن فعال کنید.
برنامه را باز کرده و عبارت مورد نظرتان را در آن تایپ کنید. سپس فونت دلخواه خود را از بین صدها گزینه، انتخاب کنید.
گزینه واتساپ را درکنار فونت انتخاب کنید تا پیام به طور خودکار در چت مورد نظر، ارسال شود.

تغغیر فونت در واتساپ مرحله اول

روش دیگر، فعال کردن میانیر شناور در Stylish Text است. از قسمت تنظیمات یرنامه باید اجازه برخی دسترسی ها را داده و بابل را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه، هر بار با باز کردن واتساپ گزینه ای برای تغییر فونت هر پیام مشاهده میکنید.

آموزش تغییر فونت واساپ مرحله دوم

برای تغییر فونت واتساپ نیاز به روت کردن موبایل خود و دانلود فونت هایی از اینترنت ندارید. برنامه یه طور خودکار انواع مختلفی از فونت ها را برای شما فراهم میکند. ساختن پیام های جذاب و منحصر به فرد با این برنامه بسیار راحت است. درنتیجه میتوانید واستاپ خود را به سبک منحصربفرد خودتان تغییر دهید.

استفاده از Stylish Text برای پیام رسان های دیگر

Stylish Text فقط مخصوص واتساپ نیست. بلکه میتوانید آن را برای اینستاگرام، اسنپ چت، تلگرام و فیسبوک استفاده کنید.
در همه پیام رسان گزینه تغییر فونت را خواهید داشت. روش کار همان است. پیام را بنویسید و پیام رسان را انتخاب کنید.فونت موردنظر را انتخاب کرده و گزینه ارسال را بزنید. هم شما و هم گیرنده پیام، فونت جدید را خواهید دید، حتی اگر گیرنده، این برنامه را نداشته باشد.

تغییر فرمت در واتساپ

تغییر فرمت در واتساپ

اگر میخواهید به جای تغییر فونت، فرنت پیام واستاپ را تغییر دهید، احتمالا میدانید چطور اینکار را بکنید. میتوانید بعضی کلمات را بولد کرده و یا ایتالیک و مونو اسپیس و استرایک سرو کنید. روش ساده ای است. متن را انتخاب کرده و از قسمت سه نقطه، فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید. میتوانید از طریق کیبورد نیز این کار را انجام دهید.

تغییر فونت در تمامی برنامه ها

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو