اسم شما با چه حرفی شروع میشه و چطور پروفایل واسش پیدا کنید ؟

منبع: روزانه

381

1399/3/10

15:57


اینکه شما اسمتون چیه و با چه حرفی شروع میشه تاثیر خاصی در شخصیت و جایگاه شما در جامعه نداره اما بسیاری از مواقع افراد به دلیل علاقه ای که به اسمشون دارن دوست دارن روی اسمشون مانور بدن.

البته این موضوع یه جنبه ی خوب هم داره و نشون میده که شما از اسمتون راضی هستید.

مثلا یه سری از افراد سفارش میدن تا اسمشون رو با یه فونت یا یه هنرنمایی خاص روی چوب، سنگ و یا چیزای دیگه حکاکی کنن یا اینکه توی طرح های گرافیکی که با فوتوشاپ طراحی میشه اسمشون رو با یه فونت زیبا ترسیم کنند.

 

از موضوع اسم و علاقه ی بسیاری از افراد به نشون دادن اون که بگذریم خیلی های دیگه هم هستند که به حرف اول اسمشون علاقه ی خاصی دارند.

حرف اول رو در واقع نماد کل اسم میدونن .

برا مثال خیلی وقت ها میشه دید که یک نفر چه دختر و چه پسر والپیپر گوشی یا صفحه نمایش لپ تاپش حرف اول اسمش هست.

شاید این کار بتونه اعتماد به نفس خوبی به آدم بده.  این خوبی ما هست که گاهی با همین چیزهای به ظاهر ابتدایی میتونیم برای خودمون انگیزه و اعتماد به نفس درست کنیم.

 

اما از والپیپر مهم تر عکس پروفایل هست.

والپیپر ها رو فقط خودمون می تونیم ببینیم ولی اگر میخواییم عکس مورد علاقه مونو بقیه هم ببینن میتونیم اون عکس رو واسه پروفایل شبکه های اجتماعی انتخاب کنیم.

هممون کم و بیش با افرادی مواجه شدیم که حرف اول اسمشون رو به صورت انگلیسی به عنوان عکس پروفایلشون قرار میدن.

 

حالا شاید فکر کنید که آیا لازمه برای طراحی یه عکس پروفایل با حرف اول اسمتون فوتوشاپ بلد باشین یا حتما به یه طراح بگید که این کار رو انجام بده؟

نه. هرگز. ما یه منبع خوب، کامل و متنوع براتون سراغ داریم که یه کلکسیون عالی و جامع از عکس های پروفایل حروف انگلیسی رو توی خودش داره.

شما اسمتون با هر حرفی هم که شروع بشه میتونید با سرچ تو گوگل عکس مناسب خودتون رو پیدا کنید و یا در ادامه با ما همراه باشید تا یه منبع خوب معرفی کنیم .

مجله ی باحال مگ پر از عکس نوشته و عکس پروفایل های متنوع و متفاوته و شما با هر سلیقه و سن و تفکری میتونید با نگاه به دسته ی سرگرمی باحال مگ پروفایل مناسب خودتون رو بین ده ها پست خاص و منحصر به فرد انتخاب کنید.

در این بین اما عکس پروفایل مربوط به حروف انگلیسی به دلیل تنوع بسیار بالا نسبت به بقیه ی مطالب جایگاه ویژه ی خودش رو داره.

توی این مجله حتی حرف هایی که به ندرت اسمی با اون ها پیدا میشه هم تصاویر گرافیکی بسیار متنوعی داره، چه برسه به حروف پر طرفدار.

شاید براتون سوال هست که حروف پر طرفدار یعنی کدوم ها؟

ما با بررسی که از چند منبع مختلف داشتیم متوجه شدیم حروف A,S,H و همینطور حرف M طیف بسیار زیادی از اسامی ایرانی رو میتونه شامل بشه.

برای مثال شما اگه پسر هستید و اسمتون حسین،حامد،حمیدو … هست یا دختر هستید و اسمتون حدیث، حنا، هانیه، هما و … باشه میتونید طراحی های زیبای عکس پروفایل H رو مشاهده کنید و از بین دهه ها عکس زیبای این مطلب یکی یا چندتا رو گلچین کنید و برای پروفایلتون استفاده کنید.

 

اسم شما با چه حرفی شروع میشه و چطور پروفایل واسش پیدا کنید ؟

 

یا فرضا اگر اسمتون با حرف S شروع میشه (مثل سارا،سمیرا،سمانه، سامان، سیروس و … ) هم میتونید با نگاه کردن به مطلبی که نزدیک به 100 عکس پروفایلS  اونجا هست رو مشاهده کنید.

 

البته حرفی که بیشتر از دو حرف بالا باهاش اسم وجود داره حرف A هست که اسامی بسیار زیادی از آقایون و هم خانم ها رو شامل میشه.

شما هم اگر حرف اول اسمتون A هست و احتمالا علی، امیرحسین، احمد، الناز، الهام و … هستید میتونید با دیدن پست عکس پروفایل حرف A  یکی از اون همه تصویر زیبا و متنوع رو برای پروفایلتون انتخاب کنید.

 

اسم شما با چه حرفی شروع میشه و چطور پروفایل واسش پیدا کنید ؟

 

همونطور که ابتدای این مطلب هم گفتیم اصلا مهم نیست که اسم شما با حرف عمومی و پرطرفداری شروع میشه یا با یک حرف خاص و کمیاب. مهم این هست که توی مجله اینترنتی باحال مگ برای تمام حروف الفبای انگلیسی عکس پروفایل وجود داره.

میشه گفت شاید این عکس پروفایل ها چیزی فراتر از 2000 تا برسه. این یعنی برای هر حرف انگلیسی ده ها عکس متنوع که ادم میتونه با خیال راحت بر اساس سلیقه ی خودش بین طراحی ها و رنگ های متفاوت یک عکس رو برای پروفایل خودش استفاده کنه. پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو