ترندهای آرایشی جذاب برای تابستان 2020 + عکس

ترندهای آرایشی جذاب برای تابستان 2020 + عکس


منبع: زیبامون

604

1399/3/10

17:31


در این بخش از زیبامون دات کام با جدیدترین ترندهای آرایشی هیجان انگیز برای تابستان 2020 بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ترندهای آرایشی جذاب برای تابستان 2020 + عکس

اگرچه تابستان امسال و برنامه هایی که برای تابستان 2020 داریم، کمی متفاوت تر از سال های گذشته هست اما همچنان می تونید با تکیه بر فضای آرایشی و زیبایی، از جدیدترین ترندهای آرایشی و زیبایی مطلع بشید حتی اگر این ترندهای جدید رو در هیچ کجا مورد استفاده قرار ندید!

مانند تمام ترندهای آرایشی که در فصل تابستان پرطرفدار میشه، ترندهای تابستان 2020 هم با رنگ های روشن و رنگارنگ همراه هستند و باعث میشه تا فورا روحیه شما تقویت بشه و حس و حال بهتری پیدا کنید!

اگر شما طرفدار آرایش های سنگین و غلیط باشید و یا به داشتن چهره ای بدون میکاپ و آرایش علاقه مند هستید، در هر صورت این ترندهای آرایشی مخصوص تابستان 2020 رو دوست خواهید داشت.

با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و با تعدادی از ترندهای هیجان انگیز زیبایی و آرایشی برای تابستان 2020 بیشتر آشنا بشید!

 

1. مژه هایی با رنگ روشن و خاص

 

مژه های رنگی

 

شاید اینطور تصور کنید که همیشه باید از ریمل های تیره برای افزایش زیبایی مژه ها استفاده کرد! اما این بار پیشنهاد متفاوت و هیجان انگیزی براتون داریم! استفاده از ریمل های روشن و خاص حتی با رنگ های رنگین کمانی، یکی از ترندهای پرطرفدار برای آرایش تابستانی 2020 هست و شما هم میتونید در صورت تمایل، این ترند آرایشی رو امتحان کنید و از نتیجه متفاوت و جذابی که ایجاد میکنه، لذت ببرید!

انتخاب رنگ ریمل میتونه هم به شکلی باشه که چهره و آرایش شما رو تکمیل کنه و هم دارای رنگی متضاد و برجسته باشه که کاملا تمام توجهات رو به خودش جلب کنه! در واقع مژه های رنگارنگ ابعاد بازیگوشانه ای رو برای هر چهره ایجاد می کنند.

 

برای داشتن مژه های رنگی چندین روش وجود داره:

اولین و راحت ترین روش این هست که از یک ریمل رنگی که دارای رنگدانه های قوی و باکیفیت هست استفاده کنید و رنگ مژه هاتون رو با سلیقه خودتون تغییر بدید.

دومین روش برای رنگی کردن مژه ها استفاده از یک جفت مژه مصنوعی، مقداری کرم پودر و کمی سایه چشم با پیگمنت های قوی هست. مژه مصنوعی رو با کرم پودر پوشش بدید و سپس تمام سطح مژه مصنوعی رو با سایه چشم به رنگ دلخواه پوشش بدید و در نهایت این مژه مصنوعی رو با دقت و به روش معمول مورد استفاده قرار بدید.

سومین روشی که میتونید با استفاده از اون مژه های رنگی و جذاب داشته باشید، اکستنشن مژه رنگی هست. شما میتونید در لابه لای مژه های مشکی که اکستنشن میشه، چند تار مژه رنگی هم استفاده کنید. و یا اینکه از یک ردیف مژه رنگی برای اکستنشن مژه ها استفاده کنید.

 

حتما بخوانیدنکات و ترفندهای آرایشی برای افزایش زیبایی خانم ها!

 

2. رژلب با حالت رنگ پس داده

 

رژلب رنگ پس داده

 

رژلب زدن معمولا یکی از کارهای آرایشی هست که به دقت خیلی زیادی نیاز داره تا بتونید شکل لب ها رو به درستی با خط لب و رژلب مشخص کنید و جلوه جذاب تری برای چهره به وجود بیارید! اما جالبه بدونید که در تابستان 2020 رژلب هایی با حالت رنگ پس داده به یکی از ترندهای آرایشی تبدیل شده اند.

این مدل از رژلب زدن حالت طبیعی برای لب ها داره و برای افرادی که تمایل دارند چهره ای بدون میکاپ داشته باشند، انتخاب خیلی خوبی خواهد بود و این طور به نظر میرسه که لبهاشون در اثر خوردن تمشک یا توت فرنگی کمی رنگ دار شده است!

برای اینکه رژلب با حالت رنگ پس داده ایجاد کنید فقط کافیه مقداری از رژلبی که همیشه استفاده می کنید رو بر روی مرکز لب بالا و پایین بزنید و بعد با استفاده از نوک انگشت، رنگ رژلب رو به سمت بالا و پایین پخش کنید. این کار رو تا جایی که لب ها رنگی طبیعی و مناسب به خودشون بگیرند ادامه بدید.

 

3. پوست طبیعی و ساده با کک و مک (مصنوعی)

 

کک و مک مصنوعی روی پوست

 

در طول 2 سال گذشته، روند چهره بدون آرایش ( no-makeup makeup) بر فضای زیبایی و آرایشی در همه جای دنیا حاکم شده است و در بهار و تابستان امسال و به لطف قرنطینه ای که ایجاد شده، همه مردم تمایل پیدا کردند تا استفاده از کرم پودر رو از روند آرایش خودشون حذف کنند!

به همین دلیل داشتن پوست فوق العاده مرطوب و بدون کرم پودر به همراه کک و مک، به یکی از ترندهای محبوب در تابستان 2020 تبدیل شده است. مهم ترین عامل برای استفاده از این روند آرایشی آماده سازی پوست هست. برای داشتن پوستی بدون عیب و نقص و صاف، بهتره از پوستتون لایه برداری ملایمی داشته باشید. این کار فورا درخشش طبیعی برای پوست ایجاد میکنه. بعد از لایه برداری بهتره با استفاده از ماسک های هیدراتاسیون پوست رو آبرسانی کنید و در نهایت با استفاده از سرم، مرطوب کننده یا روغن صورت، پوست شما آماده خواهد بود.

حالا میتونید با استفاده از براش نازک و ظریف (مثل براش 3 صفر) و مقداری سایه قهوه ای، نقطه های ریز و با فاصله ای رو شبیه به کک و مک رو گونه ها و بینی ایجاد کنید و از داشتن پوستی طبیعی به همراه کک و مک لذت ببرید!

 

حتما بخوانید: چگونه آرایش صورت طبیعی داشته باشیم؟ + نکات آرایشی

 

4. همه چیز به رنگ پاستلی

 

میکاپ و آرایش پاستلی

 

اگرچه رنگ پاستلی همیشه محبوب بوده و در فصل بهار و تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت اما تابستان 2020 تابستونیه که در اون همه چیز به رنگ پاستلی هست! صورتی، نعنایی، اسطوخودوسی (یاسی) و ... از جمله رنگ های پاستلی و پرطرفدار برای تابستان 2020 هستند.

شما میتونید علاوه بر انتخاب این رنگ های پاستلی برای لباس و استایل خودتون، رنگ موهاتون رو هم پاستلی کنید و یا با استفاده از رژلب و سایه چشم های پاستلی و روشن، آرایش متفاوت و جذابی برای تابستان امسال داشته باشید.

 

5. رژگونه و سایه چشم تک رنگ و دراماتیک

 

رژگونه تک رنگ

 

روند آرایشی که در تابستان 2020 بسیار پرطرفدار شده، استفاده از رژگونه قرمز یا صورتی طبیعی هست اما با این تفاوت که این رژگونه فقط مخصوص به سیب گونه نیست؛ بلکه این رژگونه به سمت انتهای ابرو ادامه پیدا میکنه و با سایه چشمی که دقیقا همرنگ با رژگونه هست، میرسه و ترکیب میشه.

برای این مدل از آرایش مونوکرومیک یا تک رنگ، آرایش گونه رو با رژگونه شروع کنید و این رژگونه رو در امتداد استخوان گونه و به سمت دم ابرو ادامه بدید و در نهایت با یک براش کوچک و مخصوص سایه چشم، از همان رژگونه، بر روی پلک هم بزنید تا آرایش صورت کامل شده و مطابق با ترند تابستان 2020 باشه.

 

حتما بخوانید: آموزش کامل و حرفه ای خط چشم برای چشم های درشت + عکس

 

6. سایه چشم آبرنگی

 

سایه چشم آبرنگی

 

سایه چشم آبرنگی برای اولین بار در سال 2019، ظاهر شد اما با این حال، ظاهر جدیدی از این مدل سایه چشم که تجدید حیات اساسی رو تجربه کرده، در تابستان 2020 ترند شده است. این مدل از سایه چشم برخلاف ظاهر حرفه ای که داره، اصلا سخت نیست.

شما ابتدا باید رنگ های مورد نظر خودتون رو از پالت سایه چشم انتخاب کنید و ترتیب استفاده از این رنگ ها بر روی پلک رو مشخص کنید. سپس با براش سایه چشم این رنگ ها رو بر روی پلک در کنار هم قرار بدید و در نهایت با استفاده از یک براش کرکی، تمام زاویه ها و مرز بین رنگ ها مختلف رو محو کنید تا ظاهر آبرنگی و جذابی برای چشم هاتون ایجاد بشه.

 

7. آرایش چشم روباهی

 

آرایشچشم روباهی

 

ترند آرایش چشم روباهی، قلمرو زیبایی رو به خودش اختصاص داده و نه تنها در بین سوپر مدل هایی معروف مانند کندال جنر و بلا حدید بسیار محبوب هست بلکه تمام میکاپ آرتیست ها، بیوتی بلاگر ها و افراد عادی هم که به آرایش علاقه مند هستند، این سبک از ارایش چشم رو دوست دارند و در تابستان 2020 امتحان کرده اند!

در این مدل از ارایش چشم، همزمان که گوشه بیرونی چشم با استفاده از خط چشم حالت کشیده و جذابی پیدا میکنه، بر روی گوشه داخلی چشم هم این کشیدگی ایجاد میشه و در حالت کلی، حالت زاویه دار و خاصی هم برای گوشه بیرونی وهم برای گوشه داخلی چشم ایجاد میشه و توهمی شبیه به چشم روباه رو در چهره به وجود میاره.

 

حتما بخوانید: ترفندهای آرایشی سلبریتی ها برای افزایش جذابیت آرایش

 

8. خط چشم شناور!

 

خط چشم شناور

 

اگر قصد دارید با آرایش کردن، ظاهری جدید و متفاوتی داشته باشید، حتما خط چشم شناور رو امتحان کنید! این مدل از خط چشم ظاهری سرگرم کننده، مبهم و غیر متعارف داره و وقتی از این ترند جدید صحبت میشه، واقعا هیچ قاعده و قانونی برای اون تعریف نشده! فقط کافیه یک خط چشم در دست بگیرید و مدل خط چشم شناوری که در ذهن دارید رو بر روی پلک اجرا کنید.

در واقع این مدل خط چشم، خط های گرافیکی با شکل های متنوع هستند که ظاهر شگفت انگیز و متفاوتی رو برای چهره ایجاد خواهند کرد!

 

مطلب مرتبط و پیشنهادی:

مروری به ترند های ارایشی محبوب سال 2020 -قسمت اول

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن اینستاگرام در سالی که گذشت+عکس

ترند های آرایشی در سال 2019 + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو