مدیرکل غله کرمان به اتهام فساد دستگیر شد

منبع: برترین ها

90

1399/3/10

21:14


رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری مدیرکل غله استان کرمان و معاون این اداره به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به دستگیری مدیرکل و معاون اداری مالی اداره کل غله استان کرمان اظهار داشت: در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان و ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضایی توسط بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات؛ مدیرکل مذکور به همراهی معاون این اداره دستگیر شدند.

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز در تشریح این خبر با اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مشارالیه جهت انجام امور اداری تاکنون میلیاردها ریال از ارباب رجوع تحت عنوان هدیه و رشوه دریافت کرده است اظهار داشت: این اقدامات با همکاری معاون این اداره انجام شده است.

مدیرکل غله استان کرمان به اتهام فساد دستگیر شد

وی ادامه داد: با این وجوه یک منزل چند واحدی در شهر کرمان احداث و در بازرسی از منزل وی در یکی از شهرستان‌ها تعداد 30 قطعه سکه طلا که داخل اسباب بازی جاسازی و از طریق نامشروع تحصیل شده بود کشف و توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: متهمین به اتهام اخذ رشوه در بازداشت و اموال حاصل از جرم از جمله منزل مسکونی به عنوان اموال حاصل از جرم توقیف شد و امر تحقیق از سایر متهمین و شرکاء و معاونین جرم ادامه دارد.

وی بیان کرد: اموال توقیف و کشف شده از متهمین میلیاردها ریال ارزیابی و کار شناسایی سایر اموال حاصل از جرم متهمین ادامه خواهد داشت.

سالاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل اطلاعات در امر برخورد با مفسدین اداری و اقتصادی اعلام کرد: در راستای تحقق اوامر ریاست قضائیه مبنی بر برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری این راه با قاطعیت ادامه و با مجرمین در هر پست و مقامی باشند برخورد انقلابی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضائیه در برخورد با فساد، خاطرنشان کرد: براساس تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر اینکه هاضمه نظام اسلامی فساد را نمی پذیرد و فسادناپذیر است، اقدامات لازم برای شناسایی و برخورد با متهمان ایجاد فساد در جامعه با پشتیبانی کامل قضائی در چارچوب قانون و توسط مراجع اطلاعاتی و انتظامی انجام می شود و هیچ فردی از هیچ گروه، حزب و طبقه اجتماعی، در صورت انجام اقدامات خلاف و فسادبرانگیز نباید خود را مصون از برخورد قضائی بداند.

دستگیری متهمان این پرونده ظهر پنجشنبه 8 خرداد ماه جاری از محل اداره کل غله استان کرمان و دفتر کار توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان انجام شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو