دانلود بازی Seed Hunter v1.0.1 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Seed Hunter v1.0.1 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

109

1399/3/11

05:23


Seed Hunter یک بازی اکشن راگ لایت است که سازندگان در آن سعی کرده‌اند تا بهترین طراحی گرافیکی و گیم‌پلی چینی را در صنعت بازی به نمایش گذارند. گفتنی است که در این بازی علاوه بر چنین چیزهایی، شاهد آیتم‌ها و سلاح‌های بسیار غنی هستیم و می‌توانید برای هرکدام از آن‌ها یک جایگزین مناسب داشته باشید. از جمله‌ی این سلاح‌ها می‌توان به تبر، شمشیر، سپر و دیگر موارد ۳۷ گانه اشاره کرد که در هفت دسته‌بندی در اختیار شما قرار می‌گیرند. هرکدام از این سلاح‌ها دارای قابلیت‌های خاصی هستند می‌توانید آن‌ها را قوی‌تر کرده و آن‌طور که دوست دارید، دشمنان خود را نابود کنید. بازی در نسخه‌ی جدید خود، درخت مهارت را هم قرار داده است و می‌توانید مهارت‌های خود را از پایگاه اصلی شروع کرده و کم کم به ریشه‌ی درخت برسید. چنین روندی باعث می‌شود که شما در ماجراجویی‌های بعدی خود، قدرت بیشتری برای رقابت با دشمنان داشته باشید.

Seed Hunter v1.0.1 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Seed-Hunter

مطالب مرتبط

شما برای برخورداری از نبردهای بهتر در بازی Seed Hunter، می‌توانید از ۱۰۰ کارت متنوع استفاده کرده و سبک بازی خود را نیز تغییر دهید. تعیین استراتژی کاملا به خود شما بستگی دارد و می‌توانید به قوی‌ترین شکارچی که تاکنون تصور می‌کردید، تبدیل شوید. سازندگان بازی گویا علاقه بسیار زیادی به بازی محبوب Cuphead داشته‌اند و در طراحی آن از المان‌های مشابه، مخصوصا در زمینه دستی و گرافیکی آن استفاده کرده‌اند. پرش‌ها و اسلشرهای بازی حس و حال جذابی را به تجربه شما خواهد داد و می‌توانید تجربه‌ای همراه با صحنه‌های اکشن فوق‌العاده در بازی داشته باشید. در نظر داشته باشید که در این بازی هیچ نیازی به صبر برای آماده سازی سلاح نیست و به‌همین دلیل هم سرعت بالایی را در طول این سفر خود خواهید داشت. موسیقی بازی هم واقعا زیبا است و شما را وادار می‌کند که بهترین عملکرد خود را در استفاده از سلاح‌ها داشته باشید. بازی در شرایط مختلف دچار اسلوموشن می‌شود و سلاح‌هایی را به شما نشان می‌دهد که حتی باورش هم برای‌تان سخت خواهد بود.

info

Seed Hunter is Roguelite Action Game. In this game, we try our best making handcraft animation, Chinese Style gameplay design, rich item and weapon alternative in this game. Axe, Sword & Shield, Dual Blades, Great Sward, Sward, Kunai and Bow. We provide you with 37 different weapon in 7 types.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: OS Windows 7
Processor: Intel CPU Core i3 / AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 512 MB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 12
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: OS Windows 7/8/10
Processor: Intel CPU Core i5
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750TI
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.0.1-PLAZA با لینک مستقیم

————

دانلود بازی Seed Hunter-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو